"Київстар" усунув складнощі зі зв’язком, які виникли сьогодні зранку.
Мобільний оператор “Київстар” усунув проблеми зі зв’язком, які виникли зранку 20 грудня.
Про це РБК-Україна розповіли в прес-службі компанії.
Зазначається, що "Київстар" усунув складнощі, які зафіксували жителі на заході та півдні України.
"Наразі сервіси працюють у звичному режимі.
Також повідомляємо, що послуга LTE в Україні та в міжнародному роумінгу працює без обмеження швидкості.
Мережа Київстару завершує стабілізацію після наймасштабнішої хакерської атаки", – йдеться у повідомленні.
У "Київстарі" обіцяють найближчим часом повідомити про нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв’язку через хакерську атаку.
Новий збій у "Київстарі".
Зранку у середу, 20 грудня, користувачі українського мобільного оператора "Київстар" знову повідомили про збої у роботі.
Абоненти скаржилися на відсутність зв’язку, неможливість перевірити стан рахунку.
Також у деяких українців не працював мобільний застосунок "Київстар".
Пізніше компанія підтвердила, що стався збій, винили складнощі зі звʼязком у низці міст на заході і півдні України.
Хакерська атака на "Київстар".
Мережу атакували хакери, за попередніми даними, російські.
Правоохоронці відкрили кримінальну справу за вісьмома статтями.
Через збій у роботі оператора по всій країні абоненти фіксували відсутність мобільного зв’язку та інтернету, не працював сайт та застосунок.
Крім того, у низці регіонів "лягла" система сповіщення про повітряну тривогу, не працювали термінали.
Більш детально про масштабний збій у "Київстарі" можете дізнатися у матеріалі РБК-Україна.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.