Як передає Укрінформ, про це компанія повідомила на своєму сайті.
Підприємство планують побудувати в місті Сегед на південному сході Угорщини, третьому за величиною в країні.
«Сучасний завод стане першим у своєму роді, побудованим китайською автомобільною компанією в Європі, і матиме передову лінію виробництва автомобілів», - зазначається в повідомленні.
Китайський автовиробник будуватиме підприємство поетапно і обіцяє створити тисячі місцевих робочих місць та стимулювати розвиток пов’язаних із автовиробництвом місцевих галузей економіки.
BYD має намір оснастити завод найпередовішими технологіями й максимально автоматизувати виробничі процеси.
У компанії зауважили, що в Угорщині вже працюють кілька європейських автовиробників преміум-класу, і це стало додатковим чинником на користь рішення збудувати підприємство саме в цій країні.
Бренд BYD досяг значного прогресу в продажу електромобілів у Європі. Наразі компанія має 230 автосалонів у 19 країнах і постачає на європейський ринок п’ять своїх нових моделей (Han, Tang, Atto 3, Seal та Dolphin) із сегментів авто C- та E-класу, серед яких хетчбеки, седани і позашляховики. Наступного року китайський автогігант планує випустити на європейський ринок три нові моделі.
«Керуючись глобальним баченням бренду «Охолодити Землю на 1°C», BYD прагне прискорити темпи просування нових легкових транспортних засобів на європейському ринку та поглибити свою стратегію глобалізації», - зазначили в компанії.
Як повідомлялося, Європейська комісія на початку жовтня ініціювала розслідування стосовно ймовірних незаконних субсидій китайським виробникам електромобілів з боку уряду КНР, що має на меті захистити європейських виробників електрокарів від потоку дешевих китайських авто.
У ході розслідування, що триватиме близько року, планується визначити, чи ланцюжки доданої вартості електромобілів у Китаї отримують вигоду від незаконного субсидування та чи це субсидування завдає або загрожує завдати економічної шкоди європейським виробникам електрокарів.
У разі підтвердження порушень, Єврокомісія може запровадити підвищені мита на імпортовані з Китаю електромобілі, аби захистити європейських виробників від недобросовісних конкурентів.
Як повідомляв Укрінформ, Volkswagen Group став останнім автовиробником, який оголосив, що прийме так званий Північноамериканський стандарт зарядки Tesla (NACS).
Фото: byd.com