В Україні триває повномасштабна війна, розпочата Росією, тому відбувається мобілізація чоловіків призовного віку. Зараз процедуру будуть посилювати, адже на фронті не вистачає людей.
Олександр Волошин висловився проти мобілізації
У своєму інстаграмі хлопець сказав, що не підтримує ідею піти на фронт блогерам. Він вважає, що можна бути корисним й в тилу. Зокрема, Волошин навів приклад, як інфлюенсери допомагають збирати кошти на допомогу Збройним Силам.
Ситуація: ваш товариш/друг/батько воює. І його рота розуміє, що немає машин, немає техніки та держава нічого не дає. І тут ваш батько розуміє, що поруч з ним блогери, бізнесмени та ті, хто раніше донатив – більшість з них вже воює, або покинули країну та їм стало вже все одно, тому що вони тікали від мобілізації та вважають, що їх витурили з країни. Чи будуть закриватись збори? Ні. Чи буде провал на фронті? Думаю, так,
– написав він.
Думка Волошина про мобілізацію / Скриншот з інстаграму блогера
Олександр згадав відомого блогера Мішу Лебігу, який протягом 2023 року відправив понад 8 мільйонів гривень для українських захисників.
Волошин навів приклад Лебіги / Скриншот з інстаграму блогера
Що цьому передувало
Нещодавно українські військові запропонували блогерам та лідерам думок з'явитися у ТЦК та пройти ВЛК. На думку захисників, інфлюенсери з великою кількістю читачів можуть стати прикладом для інших чоловіків піти до військкомату.
Зокрема, лейтенант ЗСУ Андрій Коваленко зазначив, що це не означає – одразу відправитися на війну та стріляти. Йдеться про оновлення власних даних і проходження процедури ВЛК, тобто військово-лікарської комісії. Він зазначив, що "є чоловіки, які демонструють зовсім інакше життя".
І тут заходить людина, наприклад Міша Лебіга, і у нього в сторіз постійно про те, що він десь п'є, веде розгульний тип життя, і молоде покоління дивиться і думає: "Якщо він так відпочиває, гуляє і донатить, то і ми так можемо, чого ви нас кличете у військкомати, чого ви від нас взагалі хочете? – зазначив Коваленко.
Лейтенант вважає, що потрібно комунікувати із впливовими блогерами та "інтелектуально доносити думку". Це необхідно для того, щоб інфлюенсери змотивували людей піти до армії.
Можливо це хтось від Генштабу має бути, можливо хтось ще, і просто казати: "Нам це дуже важливо історично, бо ми можемо не вивезти цю війну, реально можемо не вивезти, всі чомусь думають, що ми обов'язково виграємо. Важливо, щоб ви також, бо аудиторія у вас велика, просували ті якості та цінності, які будуть стимулювати людей іти в армію,
– наголосив він.