![Ціни на вантажні перевезення зросли на 15-20% через блокування українського кордону](https://thumbor.my.ua/88xcGANBvcIagJeDYQF_IO6gO-g=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F91a185689e027a0ecbb17fbeb42e38da.jpg)
Ціни на вантажні перевезення зросли на 15-20% через блокування українського кордону
Як передає Укрінформ, про це розповів заступник міністра аграрної політики та продовольства України Маркіян Дмитрасевич у телемарафоні «Єдині новини».
«Основні збитки стосуються транспортних витрат. Кожен день простою автомобілів коштує грошей, тому ціни на перевезення зростають на 15-20%», - сказав він.
Дмитрасевич зазначив, що румунські фермери, які почали блокувати пункти пропуску на кордоні з Україною, вимагають від свого уряду збільшення підтримки. За словами заступника міністра, Україна зараз не імпортує в Румунію пшеницю, ріпак, соняшник та кукурудзу, а перевозить цю продукцію транзитом до портів.
«Тому як таких вимог до України, як нам відомо, в принципі немає», - додав Дмитрасевич.
Як повідомлялося, 6 листопада польські перевізники розпочали блокаду руху вантажівок поблизу трьох найбільших пунктів пропуску на кордоні з Україною: «Корчова – Краківець», «Гребенне – Рава-Руська», «Дорогуськ – Ягодин». Серед основних вимог – повернення практики дозволів для українських перевізників, скасованої угодою з Євросоюзом до 30 червня 2024 року.
З 6 січня у Польщі відновили рух вантажівок дорогою до прикордонного пункту пропуску «Медика – Шегині».
На території Румунії фермери 13 і 14 січня блокували рух українських вантажівок через пункт пропуску «Сірет».
15 січня румунські фермери знову заблокували рух вантажних автомобілів через пункт пропуску «Сірет», також почалося блокування пункту «Вікову-де-Сус».
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)