Таку думку висловивила у коментарі Укрінформу інженер-будівельник, аспірант Національного транспортного університету Анна Мінюкова.
“Теоретично це реально. Все залежить від фінансування і його обсягу та об’єму робіт. Треба дивитись, коли розпочнуться роботи, там є багато комунікацій інших служб і це питання, як швидко вони зможуть їх перенести. Пів року – це позитивний сценарій, який цілком може бути, але можуть виникати питання. Однак ще більше питань викликають ідеї на три – п’ять років, це занадто тривалий ремонт. Це чистий популізм”, – вважає експерт.
Тривалість ремонту перегінного тунелю на 4-5 років спрогнозував голова Офісу трансформації Максим Бахматов. В ефірі телемарафону “Єдині новини” Бахматов заявив про можливість тривалого ремонту і навіть будівництва нового тунелю. “Три роки, два роки, може, п’ять років будуть будувати новий тунель. Цей тунель аварійний і його не зможуть відремонтувати, будуть будувати новий", – сказав Бахматов.
Як повідомляв Укрінформ, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями «Либідська» і «Теремки» Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю.
Попередньо встановлено, що підтоплення відбулося через розгерметизацію тунелю. За даними фактом прокуратура розпочала досудове розслідування.