Як передає Укрінформ, про це повідомляє BBC.
Це було найбільше зростання за будь-який квартал з 2020 року.
«Ми значною мірою призупинили підвищення цін, оскільки ми розгорнули плату за множинне користування паролем. Тепер, коли ми це пройшли, ми можемо відновити наш стандартний підхід», — сказав один із виконавчих директорів Грег Пітерс під час телефонної розмови з аналітиками.
Він також зазначив, що багато нових підписників обирали найдешевший план підписки компанії, не лякаючись перспективою побачити рекламу у майбутньому.
У Netflix додали, що в 12 країнах, де вона пропонує рекламу, включаючи деякі з найбільших ринків, таких як Велика Британія та США, цей план підписки склав 40% від усіх нових реєстрацій.
Загалом за у 2023 році Netflix отримала дохід у понад 33,7 мільярда доларів США, що на 6% більше, ніж за підсумками 2022 року.
Зазначається, що стрімінгова платформа отримала 18 номінацій на «Оскар» у вівторок, включаючи у категорії «Найкращий фільм» для «Маестро» з голлівудськими акторами Бредлі Купером і Кері Малліган у головних ролях.
Як повідомляв Укрінформ, стрімінгова платформа Netflix придбала документальний фільм «Ібелін», прем'єра якого відбулася на кінофестивалі «Санденс» у США.