Український архітектор, активіст і голова КМЦ "Українськ
"Кошти "з'їли", вкрали, а далі — забули й не доробили цей проєкт. А бюджетні кошти канули в Лету ще, як кажуть, при попередній "злочинній владі. А потенційно вона могла йти аж до аеропорту "Бориспіль". При цьому території, де мала б проходити ця гілка, забудовували. Тоді як попереднім Генеральним планом передбачалось її зведення"
е товариство охорони пам'яток історії та культури" Анатолій Фролов розповів, що у столиці планували побудувати додаткову лінію метрополітену, яка мала б окремою гілкою йти з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль".
Про це він повідомив в інтерв'ю Telegraf.
За його словами, на цей проєкт виділялися кошти за часів ексголови столиці Леоніда Черновецького.
"Проте її зовсім не робили, й не зроблять. Я міським чиновникам кажу: "Хлопці, куди ви цю гілку поділи, ви ж кошти вклали в її проєктування? Ще за Черновецького виділяли чималі гроші, щоб саме напряму з Троєщини до станції "Лівобережна" зробити цю лінію метрополітену, а потім далі — на житловий масив "Позняки"
Він пояснив, що нова лінія мала йти аж до Бориспільського аеропорту, і додав, що згадувати про цей проєкт ніхто не хоче через корумпованість кабінету Черновецького. Нова гілка мала б забрати на себе наплив пасажирів, які їхали б з Троєщини—Воскресенки (з пересадкою на червону лінію чи на зелену). І ця лінія мала б об'єднати Лівий берег. Адже там великих вулиць (доріг і шляхів), які б проходили наскрізь цю велику частину міста, фактично нема. Відбулася б оптимізація автобусного сполучення, зменшилось би навантаження на дороги, можна було б навіть прибрати трамваї. Та й багато чого зробити. Значить, це все за нової влади після Януковича викинули.
Раніше повідомлялось, що перегінний тунель між «Деміївською» та «Либідською» планують відновити восени 2024-го