Архітектор розповів куди поділась "четверта гілка метро", яку планували з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль"
Архітектор розповів куди поділась "четверта гілка метро", яку планували з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль"

Архітектор розповів куди поділась "четверта гілка метро", яку планували з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль"

Український архітектор, активіст і голова КМЦ "Українськ

"Кошти "з'їли", вкрали, а далі — забули й не доробили цей проєкт. А бюджетні кошти канули в Лету ще, як кажуть, при попередній "злочинній владі. А потенційно вона могла йти аж до аеропорту "Бориспіль". При цьому території, де мала б проходити ця гілка, забудовували. Тоді як попереднім Генеральним планом передбачалось її зведення"

е товариство охорони пам'яток історії та культури" Анатолій Фролов розповів, що у столиці планували побудувати додаткову лінію метрополітену, яка мала б окремою гілкою йти з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль".

Про це він повідомив в інтерв'ю Telegraf.

Архітектор розповів куди поділась "четверта гілка метро", яку планували з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль" - Фото 1
Анатолій Фролов. Джерело: i-ua.tv

За його словами, на цей проєкт виділялися кошти за часів ексголови столиці Леоніда Черновецького.

Архітектор розповів куди поділась "четверта гілка метро", яку планували з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль" - Фото 2

"Проте її зовсім не робили, й не зроблять. Я міським чиновникам кажу: "Хлопці, куди ви цю гілку поділи, ви ж кошти вклали в її проєктування? Ще за Черновецького виділяли чималі гроші, щоб саме напряму з Троєщини до станції "Лівобережна" зробити цю лінію метрополітену, а потім далі — на житловий масив "Позняки"

Він пояснив, що нова лінія мала йти аж до Бориспільського аеропорту, і додав, що згадувати про цей проєкт ніхто не хоче через корумпованість кабінету Черновецького. Нова гілка мала б забрати на себе наплив пасажирів, які їхали б з Троєщини—Воскресенки (з пересадкою на червону лінію чи на зелену). І ця лінія мала б об'єднати Лівий берег. Адже там великих вулиць (доріг і шляхів), які б проходили наскрізь цю велику частину міста, фактично нема. Відбулася б оптимізація автобусного сполучення, зменшилось би навантаження на дороги, можна було б навіть прибрати трамваї. Та й багато чого зробити. Значить, це все за нової влади після Януковича викинули.

Архітектор розповів куди поділась "четверта гілка метро", яку планували з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль" - Фото 3
Вперше план гілки метро на лівому березі Києва з'являється на картах 1970-х років

Архітектор розповів куди поділась "четверта гілка метро", яку планували з Троєщини аж до аеропорту "Бориспіль" - Фото 4
Ось вже план метрополітену столиці в 1980-х.

Раніше повідомлялось, що перегінний тунель між «Деміївською» та «Либідською» планують відновити восени 2024-го

Популярні новини зараз
У Дніпровському районі столиці внаслідок ракетної атаки без опалення перебувають 355 будинків Атака на Київ — пошкоджено багатоповерхівку, вже 35 постраждалих та 4 загиблих 55-річного чоловіка засудили довічно через вбивство двох киянок з особливою жорстокістю та заволодіння їх майном Трагедія біля укриття київської поліклініки 1 червня 2023 — суд відпустив з-під домашнього арешту охоронця Вадима Мошкіна
Показати ще
Источник материала
loader
loader