Кузов Cybertruck з нержавіючої сталі став головним болем не лише для Ілона Маска та Tesla, але й для перших власників.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт CarBuzz, попри невеликий час з моменту початку випуску цих електромобілів Tesla, у Cybertrucks вже з’являються перші ознаки іржі на панелях кузова, що спонукає власників жваво обговорювати цю проблему на форумах.
Один з учасників форуму Cybertruck Owners Club каже, що почав помічати стійкі помаранчеві плями, що з’явилися на його пікапі після лише двох днів поїздки у дощову погоду. “Консультант конкретно зазначив, що на кібервантажівках під час дощу з’являються помаранчеві сліди іржі, і для цього транспортний засіб потрібно відполірувати”, – йдеться в дописі.
Власник Cybertruck опублікував фотографії після миття автомобіля, і вони не викликали особливої довіри, показуючи панелі кузова, вже поцятковані маленькими помаранчевими плямами. Про стійкі плями на кузові своїх електромобілів, які можуть бути першими ознаками іржі та корозії, повідомляють й інші власники Tesla Cybertruck.
“Вони задокументували корозію та сказали мені, що зателефонують наступного місяця, коли прибудуть інструменти, і вони зможуть виконати обслуговування/ремонт”, — написав користувач після того, як проїхав під дощем у Лос-Анджелесі – “Cybertruck проїхав 381 милю і більшу частину 11 днів провів на стоянці перед моїм будинком”.
Дехто на форумах стверджує, що зміна кольору могла бути спричинена вуглецевим пилом чи іншими забрудненнями. Навіть керівництво Tesla підтверджує, що сталеві панелі Cybertruck чутливі до таких корозійних речовин, як жир, масло, смола дерев, мертві комахи тощо, які слід швидко змити, щоб запобігти корозії. Ці рекомендації Tesla також підтверджують враження, що марка сталі є одним із менш стійких варіантів.
На форумі Cybertruck Owners Club дехто навіть заявляє, що плями іржі та корозія є “нормою”, що не вселяє впевненості в довгострокових перспективах квадратного електромобіля, який Маск рекламує як куленепробивний. Він не зовсім захищений від плям та іржі, а просто стійкий до них – пояснюють німецькі технічні експерти.