Мод зосереджений на покращенні поведінки NPC. Він додає елементи, які роблять взаємодію з NPC більш динамічною та цікавою.
Які функції пропонує мод
Автор модифікації вважає, що повзунок складності в грі просто робить ворогів більш "м'якими". Це може псувати задоволення тим, хто любить більш реалістичні бої в грі. Щоб зробити речі складнішими, мод покращує поведінку NPC під час бою. Ось як описані функції:
- NPC шукають укриття, щоб "втратити лінію видимості з вами, замість того, щоб чекати, поки ви в них вистрілите, перш ніж рухатися".
- NPC рухаються більше, коли знаходяться в укритті, що робить їх важчою мішенню для пострілу.
- Динамічний штучний інтелект: щойно вороги помітять, що ви потенційно можете вистрілити в них з поточного місця, вони перемістяться.
- NPC провокують вас на брудні тактики. Додано 200 озвучених реакцій роздратованих NPC з використанням різноманітних реплік, на кшталт "Бийся зі мною як воїн!" або "Хто-небудь, вбийте цього клятого мага".
- Тепер вороги почнуть бій, якщо побачать, що ви заряджаєте лук/магію поблизу і цілитеся в їхній бік, замість того, щоб завжди чекати, що ви вистрілите їм в обличчя першими.
- Усе це корисно не тільки для лучників, але й для всіх видів дальньої атаки, включаючи магію. Тварини та істоти також підпадають під дію, а не лише людиноподібні NPC.
Демонстрація роботи мода: відео
Реалізація на 99% виконана за допомогою нативних умов рушія, що означає відсутність затримок скриптів, роздуття збережень або відкладених ефектів. Є невеликий скрипт для запуску нових бойових ліній, але це все. Нуль турбот з погляду продуктивності.
Мод також сумісний з усіма модами на бойові дії зі штучним інтелектом. Патчі не потрібні.