Про це повідомила пресслужба агентства у Фейсбуці, передає Укрінформ.
Так, новими правилами запроваджуються єдині кваліфікаційні вимоги до учасників закупівель в усіх регіонах, у тому числі вимоги до обладнання, досвіду і фінансової спроможності підрядників, а також єдиний набір необхідних документів для участі у тендері.
Також методика передбачає збільшення термінів дії контрактів на експлуатаційне утримання до 3 років, що дасть бізнесу можливість працювати у більш сталий спосіб: планувати фінансування та забезпечувати людей роботою.
Підрядні організації зобов'язуються розробити деталізований план (регламент) проведення робіт, що дозволить Службам відновлення контролювати належне виконання робіт і умов договору. Договір, що буде укладений з підрядником, також регламентує його відповідальність.
Також, згідно із новою методикою, запроваджується обмеження на протяжність виставлених на торги лотів з метою уникнення дроблення або надмірного укрупнення. Закупівлі будуть оголошуватись на лоти протяжністю від 200 до 700 км.
В Агентстві відновлення підкреслюють, що нові правила проведення закупівель робіт з експлуатаційного утримання доріг пройшли обговорення з бізнесом.
«Закупівлі, які оголошуватимуть служби відновлення у 2024 році, відбуватимуться з урахуванням нових правил. Сталі тендерні вимоги та середньострокові контракти мають допомогти бізнесу легше планувати свою роботу, а вимоги контрактів допомогти замовникам контролювати належне виконання робіт», - зауважують в Агентстві відновлення.
Наголошується, що нова методика була прийнята з урахуванням попереднього досвіду роботи служб відновлення, практики Антимонопольного комітету для уникнення дискримінаційних вимог до компаній-учасників, а також містить рекомендації до формування договорів для забезпечення їх виконання.
Як повідомлялося, Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури із початку 2024 року уклало нові угоди про відбудову на 344,2 млн грн в Київській та Херсонській областях.