Про це повідомляє The Guardian, передає Укрінформ.
Зазначається, що збій вплинув на процес замовлення у ресторанах за системою «МакДрайв» та у режимі онлайн.
Міжнародний речник McDonald`s заявив, що компанія працює над розв'язанням проблеми.
«Нам відомо про технологічний збій, який вплинув на роботу наших ресторанів; зараз проблема вирішується», – сказав він, зауваживши, що проблема не пов’язана з кібератакою.
Речник мережі у Великій Британії повідомив, що збій у роботі ресторанів у Сполученому Королівстві та Ірландії «усунуто».
«Збій системи» у McDonald`s також підтвердили у Японії, де мережа має майже 3000 ресторанів. Там система не приймала як особисті, так і онлайн-замовлення клієнтів.
В Австралії, за словами представника McDonald`s, збій вплинув на всі ресторани мережі.
У Китаї на платформі соцмереж Weibo хештег «McDonald`s ліг» був п’ятим за популярністю пошуковим запитом.
Як повідомляв Укрінформ, 5 березня в роботі соціальних мереж Facebook та Instagram стався глобальний збій, який спостерігався також у користувачів в Україні.