Про це кореспондентові Укрінформу повідомила заступниця директора з виробництва КП «Електротранс» Наталія Свистун.
«Наразі маємо щонайменше 20 вакансій водіїв тролейбусів та автобусів. І з кожним днем потреба зростає», - зазначила Свистун.
За її словами, з початку повномасштабного вторгнення мобілізовано близько чотирьох десятків працівників комунального підприємства. В їх числі призвали 21 водія: 14 зараз служать у війську, троє безвісно зникли, ще четверо загинули на війні, а замінити їх ніким.
Посадовиця КП «Електротранс» зауважила, що хоч і намагаються різними способами заповнити вакансії, проте проблема залишається.
«Насамперед, запрошуємо на роботу жінок, вони вже становлять четверту частину водіїв. Коштом підприємства майбутнім водіям і водійкам оплачуємо навчання. Але як тільки вони здобувають категорію D, їх переманюють приватні перевізники, хоча зарплату пропонуємо пристойну. Забезпечуємо і бронювання, однак ця процедура складна та тривала», - розповіла Свистун.
Вона додала, що критичну нестачу кадрів підприємство відчуло після останнього ракетного обстрілу міста 22 березня. Через аварійний стан електромереж у Хмельницькому на багатьох маршрутах замість тролейбусів випустили комунальні автобуси і за кермо посадити не було кого.
Як повідомляв Укрінформ, на Тернопільщині дружини військових навчаються на трактористок.
Фото ілюстративне