Ритейлери долучились до кампанії «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні»
Ритейлери долучились до кампанії «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні»

Ритейлери долучились до кампанії «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні»

Комунікаційну кампанію “Усі в плюсі, коли зроблено в Україні” розпочало Міністерство економіки за підтримки проєкту USAID / UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS”.

Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки, передає Укрінформ. 

Мета кампанії – спонукати українців підтримувати вітчизняних виробників і таким чином впливати на зростання ВВП. Так, за дослідженням ДП “Укрпромзовнішекспертиза”, в середньому 40% від вартості українських споживчих товарів повертається українцям. А заміщення імпортованих харчових продуктів вітчизняною продукцією потенційно може мати значний економічний ефект і збільшити фонд зарплати працівників на +40 млрд грн/рік, а податки й платежі до Пенсійного фонду ~25 млрд грн/рік, адже ця галузь активно розвивалася протягом останніх років та наразі вона здатна забезпечити внутрішній попит.

До кампанії вже долучилися найбільші мережі супермаркетів країни: на рекламних площинах у магазинах Сільпо, АТБ, Novus, Varus, Ашан покупців закликають звертати увагу на країну-виробника та обирати саме українські товари. Водночас десятки брендів найбільш популярних товарів уже працюють над тим, щоб їхня маркована новим лого продукція незабаром потрапила на полиці магазинів.

Ритейлери долучились до кампанії «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні» - Фото 1

“Нам вкрай важливо, аби кампанія “Усі в плюсі, коли зроблено в Україні” спонукала українців підтримувати своїм вибором вітчизняні товари. Адже це робочі місця для мільйонів українців, податки у бюджет і можливість підтримувати наш сектор безпеки та оборони, продовжувати боротися. Це простий крок із великим впливом. Зі своєї сторони уряд бере на себе зобов’язання підтримувати розвиток виробництва, стимулювати несировинний експорт та залучати інвестиції у реальний сектор. На це спрямовані майже всі наші програми підтримки”, - наголосила перший віцепремʼєр-міністр – міністр економіки України Юлія Свириденко.

Мінекономіки пропонує виробникам маркувати свою продукцію, яку буде легко виокремити завдяки спеціальному логотипу “Зроблено в Україні”(відповідну торговельну марку зареєстрували 8 березня). Логотип є у вільному доступі для маркування продукції, створення рекламних матеріалів тощо. Головні умови до компаній для його використання: мати фактичні потужності виробництва на території України, не вести діяльність на території держави-агресора й Білорусі та не перебувати під санкціями.

Завантажити логотип, наліпки для маркування, брендбук з їх використання вже можна на сайті https://madeinukraine.gov.ua/.

“Нас уже підтримали представники найбільших роздрібних мереж, торгових центрів, маркетплейс Prom.ua, а також десятки виробників, у яких відсоток повернення до бюджету сягає 70-80% – наприклад, бренди Яготинське, Молокія, Верес, М’ясовита, Ятрань, Рудь, Рута, Біосфера й інші. Також ми вдячні за стратегічну підтримку міжнародній компанії Mastercard”, - розповіла заступниця міністра економіки Надія Бігун.

Як повідомлялося, 26 січня 2024 року Президент України Володимир Зеленський підписав указ про створення Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні". Вона має стати майданчиком для забезпечення ефективного діалогу та об'єднання зусиль влади й бізнесу, стимулювання ділової активності українських виробників, популяризації та просування українського продукту, покращення інвестиційного клімату, створення економічних умов для відновлення, модернізації й зростання економіки України, а також для заохочення повернення громадян України з-за кордону.

Фото: Мінекономіки

Теги по теме
Экономика Бизнес Производство
Источник материала
loader
loader