Андрій Коваленко, ЦПД: Ворог взяв на озброєння Тікток як головний інструмент поширення дезінформації
Андрій Коваленко, ЦПД: Ворог взяв на озброєння Тікток як головний інструмент поширення дезінформації

Андрій Коваленко, ЦПД: Ворог взяв на озброєння Тікток як головний інструмент поширення дезінформації

В цій соцмережі недостатньо українського та проукраїнського контенту, вважає керівник Центру протидії дезінформації РНБО.

Керівник Центру протидії дезінформації РНБО Андрій Коваленко вважає Тікток ще більш загрозливим, ніж Телеграм, як платформу для поширення ворожої дезінформації. На його думку, в Тікток мало українського та проукраїнського контенту, відтак медіа і активні громадяни мають почати його продукувати. Про це він сказав під час круглого столу на тему «Роль українських медіа в протидії дезінформації та інформаційним маніпуляціям під час війни», який відбувся 22 квітня в національному інформагентстві «Укрінформ».

«Говорячи про інструменти поширення дезінформації, всі кажуть про телеграм-канали. А я сконцентрую свою увагу на тікток-каналах, де, на жаль, проукраїнського й українського контенту зараз дуже мало. У 2022 році багато військових та цивільних продукували контент в цю соцмережу, а зараз ми суттєво провисаємо в цьому плані, оскільки ворог взяв на озброєння тікток як головний інструмент поширення дезінформації в Україні. Дуже часто відео з тіктока потім пошуирюють через вайбер-канали та телеграм-канали», — сказав Андрій Коваленко.

Відтак, вважає він, українські медіа мають почати продукувати контент і для тіктоку, і для соцмереж загалом, щоб поширювати в них українські наративи.

«Я вважаю, що медіа мають реагувати на запити суспільства в першу чергу і підлаштовувати під них свою роботу. Якщо суспільство споживає контент у форматі коротких повідомлень, як у телеграмі, медіа мають підлаштуватися і в цьому також, щоб вибити анонімність з телеграму зокрема своїм офіційним продуктом у цій соцмережі, поки по ній не буде ухвалено рішення на законодавчому полі, — вважає він. — Спостерігаючи за роботою західних, європейських медіа, можу сказати, що вони досить креативно працюють в тому ж тіктоці. У США зараз ухвалене певне рішення щодо тіктоку, але це не завадило The New York Times робити продукт під тікток, під окрему категорію авдиторії. Це саме можна сказати і про ютуб, і про використання соцмереж загалом для просування необхідних меседжів».

Участь у круглому столі взяли також керівник Центру протидії дезінформації Андрій Коваленко, речник Головного управління розвідки Андрій Юсов, представник департаменту контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері інформаційної безпеки СБУ Олександр Мельниченко, експертка з перевірки фактів StopFake Олена Полулях та на онлайн-зв’язку народний депутат, голова Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв, а також медійники, зокрема і представники «Детектора медіа».

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом