19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
IT-експерти пояснили, чому штучний інтелект – це просто must have у кожній школі
IT-експерти пояснили, чому штучний інтелект – це просто must have у кожній школі

IT-експерти пояснили, чому штучний інтелект – це просто must have у кожній школі

Експерти інформаційних технологій запевнили, що школи мають запроваджувати штучний інтелект в навчанні та вчити молодь етично користуватися цією технологією. До того ж вони стверджують, що чим раніше це відбудеться – тим краще.

Фахівці запевняють, що завдяки ШІ школярі можуть отримувати письмові вмісти та інтерактивні розмови з таких тем, як наука, література, мистецтво, компʼютерне програмування, філософія тощо. Крім того сервіс може створювати зображення із текстових підказок, що також надає певні переваги у навчанні. Про це вони розповіли під час конференції, передає Times of Malta.

Стратегічний директор Управління цифрових інновацій Мальти Гавріл Флорес каже, що чим раніше діти зрозуміють, що таке цифрові інновації, тим безпечніше пройде розуміння, як він може допомагати.

"Почніть навчати учнів, як використовувати генеративний ШІ з раннього дитинства, тому що принаймні так вони матимуть уявлення про те, що таке цифрові інновації. Це швидке рішення, але воно покладе початок тому, що молоді уми не будуть відмовлятися від технологій... І якщо є нова технологія, випробувати її в безпечній зоні. Дайте дітям простір у школах, де вони зможуть її випробувати", – сказав Флорес.

Він додав, що навчаючи сучасним технологіям у школах, дітей важливо навчити критично мислити та думати про наслідки використання ШІ. 

За його словами, вже є заклади освіти, які використовують цифровий сервіс у у навчанні. Зокрема, завдяки йому школярі можуть надати фото певних обʼєктів та побачити, який вигляд вони мали у минулому.  

Водночас директор відділу цифрової грамотності Міністерства освіти Ніл Аттард сказав, що навіть учні, які обманюють за допомогою ШІ, відкривають можливості для навчання.

"Коли ми знаємо, що учень використовував ChatGPT для виконання домашнього завдання, ми цікавимось, які запитання він поставив би, щоб отримати відповідь, тому він змушений прочитати текст і реконструювати процес, щоб отримати відповідь", — сказав Аттард.

Один із представників освітнього відомства країни розповів, що штучний інтелект був запроваджений у систему освіту, що дозволило використовувати його у конкретних завданнях та під контролем. Крім того, учнів також навчають відповідальності, плюсам та мінусам ШІ. 

Раніше OBOZ.UA розповідав, як США, Канада, Швеція та інші країни борються з плагіатом у творах та домашніх завданнях. 

Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та Viber. Не ведіться на фейки!

Источник материала
Поделиться сюжетом