У ЄС почали розслідування щодо Facebook та Instagram через недостатню протидію фейкам перед виборами
У ЄС почали розслідування щодо Facebook та Instagram через недостатню протидію фейкам перед виборами

У ЄС почали розслідування щодо Facebook та Instagram через недостатню протидію фейкам перед виборами

Єврокомісія розпочала розслідування проти компанії Meta, яка володіє Facebook та Instagram, через недостатню протидію дезінформації перед виборами до Європарламенту.

Як передає Укрінформ, про це йдеться у пресрелізі Єврокомісії.

«Ми розпочинаємо офіційне провадження проти Meta, оскільки підозрюємо її в порушенні зобов’язань Акту із цифрових послуг щодо оманливої реклами та політичного контенту, а також щодо ненадання дослідникам, журналістам та учасникам виборчого процесу інструментів моніторингу в реальному часі та ефективних механізмів для виявлення незаконного контенту», – заявив єврокомісар з питань внутрішньої торгівлі Тьєррі Бретон.

У пресрелізі зазначається, що порушення, у яких підозрюють Meta, включають політику та практику щодо оманливої реклами та політичного контенту у сервісах компанії.

Окрім цього, вони стосуються відсутності ефективного моніторингу виборчого контенту у режимі реального часу напередодні виборів до Європарламенту у червні на тлі того, як у Meta анонсували припинення дії CrowdTangle – інструменту загальнодоступної статистики, який дозволяє стежити, аналізувати та звітувати про те, що відбувається із публічним контентом у соцмережах.

Єврокомісія також підозрює, що механізм позначення незаконного вмісту у сервісах Meta, а також механізми відшкодування збитку користувачам і внутрішні механізми подачі скарг не відповідають Акту із цифрових послуг (DSA). Там додали, що у компанії існують недоліки у наданні дослідникам доступу до загальнодоступних даних.

Як повідомляв Укрінформ, у вересні минулого року Єврокомісія оприлюднила дослідження про те, що платформа Х (колишній Twitter) Ілона Маска сприяла поширенню російської пропаганди про війну Росії проти України.

Теги по теме
Соцсети Еврокомиссия Facebook Instagram
Источник материала
loader
loader