19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Як обманюють супермаркети з овочами: експерт попередила про хитрий трюк
Як обманюють супермаркети з овочами: експерт попередила про хитрий трюк

Як обманюють супермаркети з овочами: експерт попередила про хитрий трюк

Вона закликала економних покупців уважно вивчати етикетки і не поспішати з покупками.

Експерт із супермаркетів попереджає про хитрий ціновий трюк, який змушує покупців витрачати більше.

Споживчий психолог, який закликав покупців бути уважними під час відвідування прилавків, особливо коли вони намагаються вкластися в бюджет, пише TheMirror.

Широко поширена думка, що упаковані фрукти та овочі коштують дорожче, ніж на вагу. Однак це не завжди так, і ваш місцевий супермаркет цілком може використовувати це припущення на шкоду вам.

За словами доктора Катрін Янссон-Бойд з Університету Англія Раскін, супермаркети навмисно роблять так, щоб було незрозуміло, скільки ви витрачаєте на один продукт, знаючи, що багато зайнятих покупців не знайдуть часу перевірити ще раз етикетки.

The Daily Mirror

The Daily Mirror - британська національна газета у форматі таблоїд. Є першим представником таблоїдної журналістики.
Газету заснував Альфред Гармсворт 2 листопада 1903 року. Спочатку Daily Mirror замислювалася як газета для жінок, що видається жінками, і мала стати "відображенням жіночого життя". Це не принесло успіху, тому Гармсворт вирішив зробити газету більш кольоровою і з більш широким колом висвітлюваних питань, пише Вікіпедія.

"Щоб люди не могли миттєво зрозуміти, у чому різниця в ціні, на запакованих товарах ціна може бути вказана за штуку, а на вагу - у грамах. Якщо товари не можна порівняти безпосередньо, люди вважають, що їхня первісна думка (що упаковані товари дорожчі) правильна. Таким чином, споживачі можуть витратити більше, ніж планували", - пояснила експерт.

У зв'язку з цим вона закликала економних покупців уважно вивчати етикетки і не поспішати з покупками.

"Не поспішайте в супермаркетах. Більшість людей проводять там лише близько 30 хвилин, а це означає, що на кожну категорію товарів вони можуть витратити близько 20 секунд. Цього часу просто недостатньо, щоб засвоїти всю інформацію. Однак якщо люди проводитимуть у магазині більше часу, це дасть змогу покупцям ретельно обміркувати ціну - і наявність калькулятора може допомогти!", - попередила експертка.

Источник материала
Поделиться сюжетом