19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Світові продажі планшетів зросли вперше з 2021 року
Світові продажі планшетів зросли вперше з 2021 року

Світові продажі планшетів зросли вперше з 2021 року

Після двох років спаду світові продажі планшетів за підсумками I кварталу 2024 року продемонстрували скромне зростання на 0,5% порівняно з аналогічним періодом роком раніше і склали 30,8 млн одиниць, свідчать дані компанії IDC. Востаннє зростання у цьому сегменті було відзначено у II кварталі 2021 року, після чого показники почали сповільнюватись через насичення ринку.

Макроекономічні проблеми зберігаються, і відновлення рівня відвантажень у минулому кварталі було зумовлене початком циклу оновлення, але в довгостроковій перспективі продаж навряд чи досягнуть показників епохи пандемії. Позитивним аспектом стала тенденція до переходу на пристрої преміум-класу: для споживачів все більшого значення набуває продуктивність пристроїв.

Минулого кварталу Apple довелося пережити деяке затишшя через слабку світову економіку та відсутність нових моделей — продаж знизився на 8,5 % рік до року. Компанія взяла курс на ліквідацію запасів існуючих моделей перед анонсом нових, які очікуються в ІІ кварталі. Apple утримала позицію світового лідера з продажу планшетних комп’ютерів: за підсумками кварталу вона реалізувала 9,9 млн пристроїв.

Друге місце посіла Samsung, яка реалізувала за минулий квартал 6,7 млн планшетів. Стримуючими факторами для корейського виробника стали просування конкурентів у Європі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, а також відсутність нових продуктів. Зараз компанія активно нарощує асортименти функцій на пристроях, розвиваючи додатки на основі штучного інтелекту, і наголошує на продукції преміум-класу.

П’ять найкращих компаній-виробників планшетів, світові поставки, частка ринку та річне зростання, 1 квартал 2024 р
Компанія1Q24 Одиничні поставкиЧастка ринку за 1 квартал 2014 р1Q23 Поставки одиницьЧастка ринку за 1 квартал 2013 рЗростання за рік
1. Apple9.932,0%10.835,2%-8,5%
2.Samsung6.721,7%7.123,2%-5,8%
3. Huawei2.99,4%2.06,6%43,6%
4. Lenovo2.17,0%1.96,2%13,2%
5. Xiaomi1.85,9%0,93,1%92,6%
інші7.424,0%7.925,8%-6,6%
Всього30.8100,0%30.6100,0%0,5%
Джерело: IDC Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker, 3 травня 2024 р.

За підсумками I кварталу третє місце зберегла за собою Huawei, яка наростила продажі на 43,6% до 2,9 млн одиниць. Китайський технологічний гігант успішно відродив бізнес із виробництва смартфонів, а на ринку планшетів збільшив свою частку ринку на 2,8 в.п. порівняно з І кварталом 2023 року.

Четвертою стала Lenovo, яка показала зростання продажів на 13,2% порівняно з I кварталом минулого року. Як і багато інших виробників, Lenovo з епохи пандемії розширила асортимент планшетів-трансформерів, але 80% її продажів у сегменті досі займають традиційні планшетні ПК.

Замикає п’ятірку лідерів Xiaomi, яка зберегла своє місце в заліку та показала зростання продажів на 92,6% у річному обчисленні до 1,8 млн одиниць. Поза Китаєм, який для неї є найбільшим ринком, зростання продажів Xiaomi майже у всіх регіонах було виражено тризначними показниками.

Позитивну динаміку продажів в IDC пояснюють насамперед потребою в оновленні пристроїв, другою причиною стало зростання популярності планшетів у комерційній сфері. Але цих факторів для довгострокового зростання недостатньо — надто сильний тиск із боку смартфонів та ПК, тому перспективи ринку планшетів оцінюються як «похмурі». Додатковий фактор зростання, однак, можуть становити функції ШІ.

Источник материала
Поделиться сюжетом