20 мая, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Walmart і Disney об'єдналися для ефективної реклами
Walmart і Disney об'єдналися для ефективної реклами

Walmart і Disney об'єдналися для ефективної реклами

Disney і Walmart оголосили про нове партнерство, що дозволить рекламодавцям використовувати дані про покупки у Walmart для таргетування реклами на потокове портфоліо Disney, включаючи Disney Plus і Hulu.

Про це повідомляє The Verge.

Згідно угоди, рекламодавці Walmart матимуть доступ до фірмових інструментів Disney Audience Graph, які дозволять їм зіставляти дані про покупців з медіаплатформами Disney. Це дозволить їм легше налаштовувати свої рекламні кампанії та отримувати кращі результати.

Раян Мейвард, старший віцепрезидент Walmart Connect, підкреслив значення цієї угоди, зазначивши, що щотижня близько 145 млн клієнтів роблять у них покупки, що дасть маркетологам унікальну можливість досягти аудиторії на всіх платформах Disney.

Партнерство також передбачає, що Disney стане членом Walmart Partner Lab, де вона буде співпрацювати з іншими телевізійними та соціальними платформами над випробуванням нових форматів оголошень та вимірювання їх ефективності.

Початкове тестування партнерства розпочнеться десь у другому кварталі в таких категоріях, як побутова електроніка, автомобільна промисловість, одяг тощо.

Источник материала
Поделиться сюжетом