Компанія Apple зіткнулася з негативною реакцією в інтернеті через рекламу свого нового iPad, у якій представлений гідравлічний прес промислового розміру, що розчавлює різні предмети і гаджети, серед яких музичні інструменти та книги.
Про це пише Guardian.
У рекламі, опублікованій виконавчим директором Apple Тімом Куком, показано, як прес розчавлює безліч предметів — від піаніно та метронома до банок з фарбою та настільної гри — перш ніж на їхньому місці з’являється один лише iPad Pro.
Далі голос за кадром говорить: «Найпотужніший iPad у світі також є найтоншим».
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
Натяк на те, що iPad може втиснути культурні досягнення людства в об’єкт товщиною 5 мм, по-різному сприйняли користувачі соціальних мережах.
Наприклад, англійський актор Г'ю Ґрант написав, що ця реклама представляє «знищення людського досвіду, люб’язно надане Кремнієвою долиною».
Тим часом американська режисерка Жюстін Бейтман, яка критикувала вплив штучного інтелекту на свою індустрію, написала: «Чому Apple створила рекламу, яка руйнує мистецтво? Технології та штучний інтелект мають на меті знищити мистецтво та суспільство загалом».
Креативний директор британського маркетингового агентства Inkling Culture Крістофер Слевін написав: «Схоже, Apple сама стала Старшим Братом, непомітно формуючи наше цифрове життя в такий спосіб, що ми можемо не повністю зрозуміти чи ігнорувати. Нова реклама iPad Pro, хоч і приголомшлива, натякає на майбутнє, де наша творчість обмежується цифровими екранами, а вся фізичність розчавлюється під невпинним кроком технологій».
Інвестор із Кремнієвої долини Пол Грем висловив переконання, що покійний співзасновник Apple Стів Джобс ніколи не видав би таку рекламу, бо «йому було б дуже боляче дивитися на це».