Мета - підвищити прозорість реалізації нумізматичної продукції та кращого забезпечення попиту клієнтів на неї. Про це повідомляє пресслужба Національного банку, передає Укрінформ.
«Відтепер через інтернет-магазин Національного банку реалізовуватиметься 60% від загального обсягу нумізматичної продукції (до цього - 50%). Частка реалізації нумізматичної продукції через офіційні банки-дистриб’ютори зменшується до 30% (було - 40%). Решта 10% від загального обсягу нумізматичної продукції, як і раніше, залишається для забезпечення представницьких потреб Національного банку», - йдеться в повідомленні.
Також Національний банк України розширив перелік банків-дистриб’юторів, що здійснюватимуть реалізацію пам’ятних монет України та сувенірної продукції Національного банку. Він доповнився двома системно важливими банками, що мають розгалужену мережу відділень та широку клієнтську базу, а також досвід роботи з інвестиційними монетами України та нумізматичною продукцією: АТ «Ощадбанк» та АТ «ПУМБ» (вони розпочнуть роботу з моменту підписання договорів з Національним банком). Водночас АТ «АБ «Радабанк» після підписання відповідного договору про розірвання здійснюватиме реалізацію нумізматичної продукції Національного банкуна загальних умовах.
Відповідно тепер до переліку банків-дистриб’юторів з продажу нумізматичної продукції входитимуть п’ять банківських установ: ПриватБанк, Укргазбанк, Таскомбанк, Ощадбанк, ПУМБ.
Водночас запроваджується рівномірний розподіл тиражів - кожен з банків-дистриб’юторів отримуватиме для реалізації 6% від загального тиражу нумізматичної продукції.
Зазначається, що Національний банк переглянув договори з банками-дистриб’юторами та надав їм серед усього право самостійно встановлювати надбавку до роздрібної ціни НБУ на нумізматичну продукцію - на рівні не вище 150%.
Як повідомлялося, Національний банк представив на щорічній Міжнародній нумізматичній виставці World Money Fair 2024 українську колекцію з понад 20 пам’ятних монет і медалей 2020-2023 років.
Фото: НБУ