Український проєкт про заміновані поля здобув дві нагороди на фестивалі з реклами та дизайну в США
Український проєкт про заміновані поля здобув дві нагороди на фестивалі з реклами та дизайну в США

Український проєкт про заміновані поля здобув дві нагороди на фестивалі з реклами та дизайну в США

Проєкт «Мед мінних полів» має на меті привернути світову увагу до питання замінованості України і призначений насамперед для дипломатів та впливових осіб інших країн.

Український проєкт «Мед мінних полів» компанія Saatchi & Saatchi Ukraine отримав срібну та бронзову нагороди на міжнародному фестивалі The One Show у сфері реклами та дизайну. Про це повідомляється на сайті премії.

Фестиваль The One Show вважається одним з найавторитетніших у США у сфері креативних індустрій і відзначає найкращі роботи у сфері реклами та дизайну. Церемонія нагородження відбулась у Нью Йорку.

У категорії Innovation — Use of Media in IP & Product Design проєкт «Мед мінних полів» отримав срібло. У категорії Products for Good — бронзу. 

Як пишуть автори проєкту, «Мед мінних полів» має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Насамперед він призначений для цільових розсилок дипломатам в межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів. 

«Такий мед — це продукт, якого не мало б існувати. Але в Україні заміновано близько 30% території, понад 174 000 км² (за даними Міністерства внутрішніх справ). Для уникнення контакту з мінами, дрони засівають заміноване поле сумішшю медоносних трав, яку потім збирають бджоли. Задля безпеки бджолярів вулики розташовані поряд з полем на розмінованому периметрі», — описують проєкт його автори.

Як описують проєкт на сайті премії, проєкт спричинив потрібний Україні розголос. З нульовим медіа-бюджетом він отримав 517 заголовків у місцевих та світових ЗМІ та 175 млн реакцій. Результатом проєкту стала організація майбутніх міжнародних конференцій, присвячених розмінуванню України, йдеться в описі.

Проєкт виконала українська креативна компанія Saatchi & Saatchi Ukraine у співпраці з виробником соняшникової олії Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
США минирование
Источник материала
loader
loader