/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2Ffc5fdfaa5887fdff230b86574b264e02.jpg)
Європа та Британія мають реагувати на китайську економічну загрозу – The Telegraph
ЄС буде змушений дотримуватися прикладу США й також запровадити тарифи проти Китаю, подобається йому це чи ні, інакше Європа зіткнеться з торговельним ударом від меркантилізму Сі Цзіньпіна. Потік автомобілів, акумуляторів та екологічно чистих компонентів з Китаю, разом узятих, становитиме екзистенційну загрозу для європейської моделі соціального ринку.
Британії також доведеться наслідувати цей приклад або стати останньою інстанцією для китайських компаній з великими боргами, які відчайдушно шукають закордонний ринок збуту для надлишкових товарів, які вони не можуть продати у власній депресивній економіці. Це може знищити виробничу базу Великої Британії протягом десятиліття. Про це пише The Telegraph.
Відкрита світова економіка не може співіснувати за нормальних умов торгівлі з деформованою китайською економікою, на яку припадає 13% світового споживання, але яка виробляє 31% світових промислових товарів. Це наслідок гіперінвестиційної стратегії, якою керує Комуністична партія.
Західні уряди змирилися з експортним "китайським цунамі", але тепер стало відомо, якої шкоди воно завдало згуртованості західних демократій. Більшість економістів припускали, що такий шок був одноразовим епізодом: світ відновить рівновагу, коли Китай перейде до економіки споживання. Цього не сталося.
"Вашингтон не збирається миритися з цим ще більшим "китайським шоком". Вони витісняють виробничі компанії з бізнесу в Європі. Ми не дозволимо цьому статися тут, в Америці. Ми не дозволимо Китаю заполонити наш ринок. Майбутнє електромобілів буде створено в Америці профспілковими працівниками. І крапка", — сказав Джо Байден.
Китай вже знищив сонячну енергетику ЄС, спочатку скопіювавши технологію, а потім заполонивши ринок. Він слідує тому ж сценарію з вітровими турбінами. На черзі електролізери. Незабаром це станеться і з електромобілями, оскільки китайські автовиробники можуть отримувати набагато більший прибуток з кожного автомобіля за кордоном, зазначає газета.
Політична економіка Європи не в тому стані, щоб пережити цей шок. Економічне зростання у великих розвинених країнах було незначним протягом 15 років.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F66259efd-bb09-4f4c-972b-ceb25cdabb03.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F91105dd1-80c5-4b15-80b4-fe2b5ad255c2.jpeg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FWVEgavxm4ODf06iBFMmljT-ijr4%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2FUnknown.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fed2651af77b74915fc22de8b5450b3b8.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9869899a19c9369ec0c3b885073f4db5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2F8025d150034a08bad34c5db35f2548f9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F8%2Ff80b2916c4ad02086605fad112c5edb6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F09e2ccf0f3be5e6abf019d4a957010ca.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fe83d5be7d81e6449e8e5c060a7410b67.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Ffa16af4af38baa5ac003bdd58c2729ae.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F8%2F8cd39f68f60d4a97cee48ff3f5f8ef6f.png)