ШІ керував літаком Aero L-29 Delfin під час тестів, контролюючи курс, швидкість і висоту.
Науковці з Університету Айови (США), компанії Skunk Works і Lockheed Martin розробили систему штучного інтелекту (ШІ) і протестували її в сценаріях перехоплення літаків. Подробиці повідомляє Interesting engineering.
ШІ керував літаком Aero L-29 Delfin під час тестів, контролюючи курс, швидкість і висоту.
Aero L-29 Delfin — військовий реактивний навчально-тренувальний літак, розроблений і вироблений компанією Aero Vodochody. Він отримав систему управління від Skunk Works і Університету Айови, яка була протестована в бойових ситуаціях проти віртуального противника. Тести містили серію наступальних і оборонних сценаріїв. Для кожного польоту вибрали різні сценарії — стандартні бої віч-на-віч, зіткнення поза ракурсом, підтримка ракет і ситуації ураження ракет.
За словами Lockheed Martin, ШІ-агент діяв цілеспрямовано і рішуче. Уся система показала себе навіть краще в реальному польоті, ніж під час моделювання, сказав Том Шнелл, професор Університету Айови. На думку Метью Бірда, експерта з ШІ та машинного навчання Lockheed Martin, ці випробування продемонстрували здатність швидко і за доступною ціною розробляти і тестувати оперативні можливості штучного інтелекту.
У Lockheed Martin повідомили, що майбутні випробування передбачають задіяння більшої кількості літаків у сценарії наступальної боротьби з повітрям і управління боєм, тим самим збільшуючи складність. Компанія послідовно підвищує ефективність місій ШІ в оперативно реалістичних змодельованих середовищах, використовуючи стандарти відкритих систем, щоб забезпечити широку сумісність і швидкий перехід на інші платформи.
Lockheed Martin пропонує рішення в галузі штучного інтелекту і машинного навчання, які підвищують ефективність роботи людини завдяки обробці, об'єднанню та аналізу великих обсягів даних, щоб надати клієнтам дієву інформацію і стратегічну перевагу.