Netflix почав розгортати перше за десятиліття велике оновлення свого телевізійного додатка, тестуючи зміни, покликані допомогти глядачам швидше вирішити, що вони хочуть дивитися.
Піонер потокового відео хоче збільшити час, який глядачі проводять у додатку, щоб допомогти утримати клієнтів і залучити передплатників до своїх нових дешевших планів за допомогою реклами.
Дослідження компанії показали, що користувачі виконували те, що виконавчий директор Netflix Пет Флеммінг назвав «гімнастикою для очей», або озиралися на різні частини головного екрана Netflix, намагаючись знайти назву, яка їх зацікавила.
«Очі глядачів бігали від «назви рядка до сьогоднішніх тем, до оформлення коробки, до відео, назад до синопсису», — сказав Флеммінг, старший директор продукту для учасників, в інтерв’ю Reuters. «Ми дійсно хотіли зробити це простішим, інтуїтивно зрозумілішим, у всьому легшому для навігації».
Зміни домашньої сторінки включали збільшення заголовків, реорганізацію інформації та виділення легких для читання ласих шматочків, таких як шоу чи фільм «провів 8 тижнів у 10 найкращих».
Підгрупа з майже 270 мільйонів користувачів Netflix по всьому світу побачать новий формат, починаючи з четверга. Компанія візьме відгук і, можливо, внесе зміни, перш ніж оприлюднити його більш широко.
Netflix наголошує на тривалості взаємодії як на ключовому показнику, кажучи інвесторам, що це «найкращий показник задоволеності клієнтів». Наступного року компанія припинить регулярні звіти про кількість абонентів, щоб переключити фокус Уолл-стріт.
Серед інших змін у телевізійній програмі кнопка меню була переміщена зліва у верхню частину екрана. Було додано нову вкладку «Мій Netflix» із шоу чи фільмами, які користувач почав переглядати, або збереженими для перегляду пізніше.
Netflix продовжить надавати персоналізовані пропозиції кожному користувачеві. Він не вносить жодних змін у свій алгоритм рекомендацій у рамках редизайну, сказав Флеммінг.