Coca-Cola розповіла, чому реєструє товарні знаки в Росії
Coca-Cola розповіла, чому реєструє товарні знаки в Росії

Coca-Cola розповіла, чому реєструє товарні знаки в Росії

Яка позиція Coca-Cola

Компанія виправдовує це тим, що треті сторони в усьому світі прагнуть скористатися репутацією продуктів Coca-Cola.

Водночас Coca-Cola Ukraine підкреслила, що станом на 14 червня 2024 року бізнес Coca-Cola в Росії залишається зупиненим.

Активи інтелектуальної власності мають високу цінність і важливе значення для компанії Coca-Cola, і ми постійно вживаємо заходів для покращення та зміцнення цих активів у всьому світі. Подані заявки в Росії призначені для збереження наших прав на товарні знаки. Наш бізнес у Росії було зупинено у 2022 році,
– йдеться у відповіді компанії на запит видання "Економічна правда".

Також повідомляється, що реєстрація відповідає стратегії компанії, яка передбачає послідовне здійснення заходів для захисту інтелектуальної власності Coca-Cola.

Ми вживаємо цих заходів для захисту наших брендів і торгових марок, послідовно зміцнюючи права на нашу інтелектуальну власність. Наш бізнес у Росії залишається призупиненим,
– йдеться в повідомленні.

Контекст

The Coca-Cola Company надіслала три заявки на реєстрацію товарних знаків у Росії, серед яких:

  • Coca-Cola
  • Sprite
  • Fanta

Ці заявки, подані ще у квітні, були виявлені в базі даних Федеральної служби з інтелектуальної власності Росії.

Внаслідок цього їх правова охорона потенційно може бути припинена раніше, ніж у 2025 році. Акіньшина зазначила, що Coca-Cola вживає проактивних заходів, подаючи заявки до Роспатенту, щоб захистити права на свої основні бренди.

Теги по теме
Бизнес
Источник материала
loader
loader