Starlight Media запускає кампанію на підтримку регулярного донорства
Starlight Media запускає кампанію на підтримку регулярного донорства

Starlight Media запускає кампанію на підтримку регулярного донорства

Своїм прикладом ведучі Оксана Гутцайт, Олена Фроляк та Яна Брензей продемонструють, що донорство крові — це швидкий та безпечний спосіб зробити внесок у порятунок життя інших.

Український центр трансплант-координації (УЦТК) спільно з медіагрупою Starlight Media запускають до Всесвітнього дня донора крові 14 червня соціальну кампанію «Донорство — безцінне». Про це повідомляє пресслужба Starlight Media.

Метою кампанії є популяризувати регулярне добровільне та безоплатне донорство крові серед молоді та широкої громадськості, а також мотивувати більшу кількість людей ставати донорами крові на постійній основі.

У центрі кампанії — соціальний відеоролик за участі відомих телеведучих «Фактів ICTV» та «Вікна-Новини» Оксани Гутцайт, Олени Фроляк та Яни Брензей. Кожна з героїнь проживає свою унікальну історію, але їхні шляхи перетинаються в Центрі крові, де вони стають донорами та діляться краплинкою життя з тим, хто цього потребує. Своїм прикладом ведучі демонструють, що донорство крові — це швидкий та безпечний спосіб зробити внесок у порятунок життя інших.

Протягом літа на ресурсах Starlight Media, УЦТК та партнерів також публікуватимуться суміжні інформаційні матеріали про донорство, які:

  • розвінчають та спростують найбільш популярні міфи та упередження про донорство;
  • покажуть шлях крові — як подорожує твоя кров, щоб врятувати життя;
  • розкажуть неймовірні історії донорів та бійців-героїв, яких вдалося врятувати в тому числі завдяки переливанню крові.

«Щодня ми з вами користуємося безліччю можливостей: займаємось буденними справами, працюємо, відпочиваємо, гуляємо у парку. Врешті решт, щодня ми отримуємо головну можливість — повноцінно жити. Ми завдячуємо цим нашим захисникам і захисницям, які третій рік поспіль власною кров’ю гарантують нам завтрашній день. Також є велика кількість пацієнтів, яка потребує крові на постійній основі. Це найлегше і найменше, що ми можемо зробити для них», — каже шефредакторка, ведуча «Факти ICTV» та марафону «Єдині Новини» Олена Фроляк.

Як пишуть організатори, через постійні російські обстріли та безперервні бойові дії на фронті потреба в донорській крові збільшилася більш ніж удвічі. За статистикою, донорами можуть бути 35% населення, однак лише близько 3% регулярно здають кров. При цьому 50% річних донацій є одноразовими — люди здають кров, коли цього потребує їхній друг або родич, і ніколи не повертаються.

Суттєвими перешкодами на шляху майбутніх донорів до Центрів крові також є численні міфи та стереотипи, що оточують донорство. Але головною проблемою хронічної нестачі донорів, на думку фахівців, є відсутність культури, для якої донорство — це звична і повсякденна річ.

«Надійності системі крові надає саме регулярне донорство. Наразі ми маємо унікальну ситуацію — українці закривають усі  термінові потреби донорської крові і  це є одним з проявів нашого патріотизму та єдності. На третьому році війни ми  жодного разу не запросили допомоги в препаратах крові у наших партнерів. Але маємо вибудувати культуру усвідомленого регулярного донорства — щоб люди  планували свої донації і здавали кров 3-4 рази на рік. Тоді ми матимемо надійні стратегічні запаси крові і сталу базу донорів», — сказав генеральний директор Українського центру трансплант-кординації» Дмитро Коваль.

Він додав, що донорство крові не просто безпечне, а й корисне, бо певною мірою допомагає контролювати стан свого здоров’я.

«Донорство необхідне, це можливість дати життя комусь іншому, побачити сльози радості, а не горя, чиїхось батьків, дружин, дітей, чоловіків. Це мінімум, який ми можемо і маємо робити, адже на цій планеті ми тільки разом можемо вистояти і перемогти. Я закликаю всіх ставати донорами, допомагати людям залишатися на цій землі, радіти цьому життю і бути здоровими», — сказала ведуча «Факти ICTV» та марафону «Єдині Новини» Оксана Гутцайт.

  • Читате також: Найпотрібніша та кров, яка у вас. Що медіа й суспільству слід знати про донорство
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом