Дорослі "алкогольного віку" купують іграшок більше, ніж діти: корпорації змушені підвищувати ціни
Дорослі "алкогольного віку" купують іграшок більше, ніж діти: корпорації змушені підвищувати ціни

Дорослі "алкогольного віку" купують іграшок більше, ніж діти: корпорації змушені підвищувати ціни

Вперше в історії дорослі стали активнішими покупцями іграшок, ніж діти. Вік у 39 років не заважає Джею Глатфелтер продовжувати займатися своїм улюбленим хобі - колекціонуванням іграшок. Він не просто витрачає на цей час та енергію, а й великі гроші – близько 4800 доларів на рік.

Половина із цієї суми йде на власні радощі, а друга половина – на подарунки для його маленьких синів, яким, до речі, шість та десять років.

Такі хлопці як він – частина нової хвилі дорослих, які вкладають великі гроші у колекціонування фігурок, колекційних карток та конструкторів Lego.

Вони відтворюють свої улюблені моменти з 80-х та 90-х, будь то "Зоряні війни", "Марвел", "Мисливці за привидами" або "Черепашки-ніндзя", з таким же запалом, як у свої дитячі роки.

Індустрія іграшок зараз здригається після пандемійного буму, коли всі сиділи вдома та набивали збори Барбі, Hot Wheels та настільні ігри. Торік продаж іграшок у США впав на 8% до 28 мільярдів доларів після попереднього зростання на 1%.

У 2020 і 2021 роках ринок зростав на 17% і 16% відповідно, тому зараз такий спад – не жарт.

За даними Circana, нинішні показники виглядають не дуже переконливо: у квітні продажі впали на 1%, а кількість проданих іграшок – на 2%. Виробники типу Mattel, Hasbro та Lego розуміють, що тепер необхідно ловити дорослих покупців.

Lego, наприклад, має працівника, чиє завдання – вгадувати бажання дорослих шанувальників, які готові викласти 200 доларів за набір. А якщо говорити про найдорожчі штучки, то набір "Титанік" продають за 679,99 доларів, а "Сокіл тисячоліття" із "Зоряних війн" – за цілих 849,99 доларів.

Є такі колекціонери, які почуваються незатишно, коли їх називають "дітьми" через їхнє хобі. Ця проблема змусила Ларсона виділити цілий блок на своєму каналі YouTube, SecretGalaxy, щоб обговорити, чи не дуже дивне заняття колекціонування фігурок.

Його висновок? Складний. Він каже, що громадська думка, що іграшки призначені лише для дітей, посилює це почуття. З іншого боку, він зауважує, що зараз все більше іграшок виробляють саме для дорослих, що робить колекціонування соціально прийнятнішим.

"Якщо крихітні пластикові чоловічки трохи прикрасять ваш світ, – сказав Ларсон, – то не дозволяйте нікому відібрати це у вас"

Це захоплення може бути дорогим: середній колекціонер витрачає від 300 до 400 доларів на місяць на свої пристрасті. Ларсон виставляє частину своєї колекції на стіні в будинку, який він поділяє зі своєю дружиною, а решта фігурок зберігається в комірках, підвалах і в різних коробках.

Керівники індустрії іграшок вітають дорослих у своїх лавах, але однаково стверджують, що відділ іграшок завжди належить дітям.

Крім того, Знай.ua повідомляв, 3 0-річна тітка живе в стилі "грудничка", витрачаючи щомісяця по 11 тисяч гривень на підгузки

Источник материала
Поделиться сюжетом