«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці»
«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці»

«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці»

Український фінансист Рашкован Владислав розповів історію про те, як він забув годинника у поїзді на Польщу, однак працівники Укрзалізниці» знайшли його та повернули. Своєю розповіддю він поділився у Facebook, а згодом під його дописом українці почали «флешмоб» історій про сервіс «Укрзалізниці» та європейських перевізників.

За словами Рашкована Владислава, три тижні тому він їхав поїздом з Києва в Холм, аби зробити пересадку і дістатися на місію МВФ у Варшаві.

«Вже в Варшаві я зрозумів, що не бачу свій годинник, але думав, що він десь серед речей. Місія була не дуже простою – тому було не до годинника, але тиждень потому в Вашингтоні я зрозумів, що все ж таки його немає в сумках. Було два варіанти: забув в готелі або вагоні поїзда. По-перше, вирішив звернутися до УЗ. Пояснив, який годинник», – поділився фінансист. 

Далі, розповідає Рашкован, буквально за день він отримав фото свого годинника. Згодом, через три тижні, під час повернення до України, в поїзді на Київ працівники «Укрзалізниці» повернули йому годинник.

«Я розказав історію своїм європейським і американським колегам, які зараз зі мною. Їх відповідь: не очікуй такого від наших країн – якщо ти щось загубив там в поїзді … то загубив Але Україна, та УЗ вміють дивувати. Ну і на останнє – поїзд в Київ виїхав точно по розкладу. Колега з Нідерландів сказав: я би мріяв, щоб таке було в моїй країні:) і підключився до WiFi, щоб розказати про це своїй дружині», – розповів український економіст.

«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці» фото 1
фото: Facebook / Vladyslav Rashkovan

Українська журналістка Наталія Фібріг не залишилась осторонь та поділилася власною історією про «Дойче Бан» (Deutsche Bahn) – найбільшого залізничного оператора Німеччини. Вона розповіла, що нещодавно знімала сюжет про німецького перевізника, і мала можливість познімати в поїзді, який уже висадив пасажирів на кінцевій і їхав у депо.

«Я зайшла з оператором в вагон, поклала на стіл дозвіл на зйомку, сонячні окуляри, і пішли знімати. А потім забули і вийшли з іншого боку. Окулярів було шкода, нові. Я написала, що буду вдячна, якщо зможу забрати. Однак їх не знайшли. Вони лежали на столі біля роздруківки дозволу на зйомку, де був мій контакт та імʼя, але все одно я їх не отримала. І я не думаю, що їх хтось взяв, навряд. Швидше за все просто викинули», – зауважила Фібріг. 

Журналістка додала, що «Дойче Бан» має сервіс повернення речей – lost and found. Проте, на її думку, «очевидно просто ніхто не хотів паритися».

«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці» фото 2
скриншот: Facebook / Natalia Fiebrig

У коментарях українці розповіли схожі історії стосовно сервісу «Укрзалізниці» та європейських перевізників.

«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці» фото 3
скриншот: Facebook / Vladyslav Rashkovan
«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці» фото 4
скриншот: Facebook / Vladyslav Rashkovan
«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці» фото 5
скриншот: Facebook / Vladyslav Rashkovan
«Це вам не «Дойче Бан». Відомі пасажири зробили комплімент «Укрзалізниці» фото 6
скриншот: Facebook / Vladyslav Rashkovan

«Відтепер у вебверсії сервісу для купівлі квитків доступний розширений та зручний функціонал, включно з верифікацією акаунтів через Дія.Підпис», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко. 

Також стало відомо, що «Укрзалізниця» підвищила ціни на постільні комплекти у пасажирських потягах. Тепер за користування постільною білизною під час поїздки доведеться сплатити від 80 до 120 гривень. Відповідне рішення ухвалило правління компанії 20 травня 2024 року. Нові розцінки почали діяти з 22.05.2024.

Источник материала
loader
loader