У США McDonald's завершить тестування ШІ-касира
Мережа швидкого харчування McDonald's завершує випробування технології прийому замовлень drive-thru з використанням штучного інтелекту після скарг клієнтів, пише Sky News.
Система штучного інтелекту, розроблена компанією IBM, використовує технологію розпізнавання голосу для обробки замовлень. Понад 100 закладів McDonaldʼs у США почали тестувати функцію з 2021 року.
Однак останніми місяцями на технологію почали скаржитися — клієнти публікували відео з переплутаними замовленнями. Одного разу ШІ-помічник додав у морозиво бекон, а в замовлення іншого клієнта — наггетси вартістю $211.
На одному з відео в TikTok, яке підписали як «Боротьба з роботом McDonaldʼs», потрапив момент, як жінка намагається замовити ванільне морозиво і пляшку води, а натомість отримує кілька видів морозива, пакетики кетчупу і дві порції вершкового масла.
Після цього McDonaldʼs вирішив не продовжувати контракт із компанією IBM у сфері автоматизованого прийому замовлень і наказав прибрати технологію із закладів до кінця липня.
У заяві компанії вказали, що «попри досягнуті на сьогодні успіхи, є можливість більш широко вивчити технологію для голосових замовлень». У компанії впевнені, що в майбутньому ШІ обовʼязково прийматиме замовлення.
Як відомо, McDonald's є провідним світовим ритейлером у сфері громадського харчування з більш ніж 40 тисячами точок у більш ніж 100 країнах. Приблизно 95% ресторанів McDonald's працюють на франшизі. В Україні на сьогодні працює 98 закладів McDonald's у 16 областях.
Читайте також:
- Yahoo додала у свій новинний застосунок ШІ-функції
- У Китаї створили комуністичний ШІ-чатбот
Фото: Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

