Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, з деталями та умовами участі у конкурсі можна ознайомитись в офіційному оголошенні.
Це має бути проєкт на підтримку ветеранської спільноти, у центрі якого історії героїв, які діляться проблемами, з якими стикнулись під час або після служби через нерозуміння, неприйняття їх у суспільстві або через проблеми з бюрократією. Це мають бути історії реальних людей, які викликають емпатію та дають змогу глядачам поглянути на світ очима героїв.
Метою проєкту є показ проблем та переживань ветеранів та ветеранок цивільному населенню, для того щоб запобігти поляризації суспільства та підвищення адаптивності усіх верств населення.
Розширене інтерв'ю з елементами документальної зйомки та/або соціальний експеримент — окрема рубрика з реакцією людей в тій чи іншій ситуації (ветеран у транспорті, у закладі, на вулиці тощо) – формати проєкті, які очікують на мистецькому конкурсі. Герої можуть бути з різних регіонів України.
Пакет матеріалів, які потрібно подати для участі у мистецькому конкурсі:
-9 інтерв'ю для YouTube з різними героями, хронометраж — не менше 40 хв на кожен випуск, обмежень немає, адже головна платформа — ютюб новин;
-1 спецвипуск (змонтована версія відео про кількох героїв на основі попередньо відзнятих матеріалів), тривалість не менше 40 хв;
-9 відео для ТБ хронометражем 26 хвилин (редакторські скорочені версії на основі попередньо знятих інтерв'ю);
-кавер (обкладинка) до кожного випуску на YouTube, банер для каналу та інші статичні промоматеріали;
тизер проєкту;
-фото героїв зі знімального майданчика;
-кепшен-відео, Reels/Shorts;
-субтитри (англійською та українською);
-сценарії та інші матеріали.
Фото: Суспільне
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».