У поштовому сервісі Gmail почали розгортати функції чатбота із штучним інтелектом Gemini для покращення адміністрування електронної кореспонденції. Про це повідомлено в корпоративному блозі Google.
У мобільній версії стала доступною функція Summarize на основі можливостей Gemini, яка дозволяє підсумовувати ланцюжки електронних листів. Вона зʼявляється у листуванні, яке містить більше двох відповідей, та пропонує резюмувати переписку, а також написати відповідь. Загальнодоступною ця функція стане за кілька тижнів.
Тим часом у вебверсії Gmail зʼявилася бічна панель з набором ШІ-функцій. Асистент допоможе підсумувати кореспонденцію, створити чернетку листа, також йому можна поставити питання і шукати конкретну інформацію у листах.
Цю панель можна запустити й в інших сервісах Google: документах, слайдах, таблицях, на гугл-диску. Gemini допомагатиме у написанні та редагуванні текстів, створенні слайдів та таблиць, пошуку необхідних файлів.
Варто зазначити, що усі ШІ-функції є доступними на умовах підписки: для передплатників Google Workspace з Gemini Business або Enterprise, Gemini Education або Education Premium чи Google One AI Premium.
- Читайте також: Google дозволив ділитися паролями з членами сім'ї
Фото: ШІ-помічник Gemini / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.