Українська Creatio залучає $200 млн інвестицій при оцінці в $1,2 млрд
Українська Creatio залучає $200 млн інвестицій при оцінці в $1,2 млрд

Українська Creatio залучає $200 млн інвестицій при оцінці в $1,2 млрд

Компанія Creatio, яка розробляє nocode-рішення для автоматизації бізнес-процесів, залучає $200 млн капіталу, які будуть спрямовані на посилення глобальної експансії компанії. Creatio зараз оцінюють в $1,2 млрд. 

Міноритарний раунд фінансування очолили Sapphire Ventures за участю StepStone Group, а також поточних інвесторів Volition Capital та Horizon Capital, який і повідомив про це. 

«Наша місія — надавати нашим клієнтам виняткову швидкість автоматизації процесів через поєднання технологій no-code та штучного інтелекту, — зазначила Катерина Костерева. — З отриманими інвестиціями ми продовжимо робити виклик застарілим підходам до автоматизації процесів, аби наші клієнти завжди були на крок попереду». 

З новим раундом інвестицій Creatio планує посилити наступні стратегічні напрямки:

1. Збільшення інвестицій у no-code та штучний інтелект 

З новим раундом інвестицій, компанія подвоїть інвестиції у R&D, щоб надалі вдосконалювати свої технології штучного інтелекту, що допомагають ефективно автоматизувати процеси та підвищують продуктивність користувачів. Щоб спростити процес створення застосунків, Creatio продовжить розвиток інструментів управління no-code розробкою. Creatio також планує розширити свій портфель готових компонентів і шаблонів для різних індустрій — це допоможе організаціям ще швидше створювати застосунки.

2. Розширення партнерської мережі 

Партнери є фундаментальною частиною бізнес-стратегії компанії. Завдяки партнерам, тисячі клієнтів у 100 країнах світу втілюють у життя свої ідеї та проєкти на платформі Creatio. Продукти Creatio локалізовані на 23 різні мови. Завдяки новим інвестиціям Creatio планує ще більше зміцнити свою партнерську екосистему.

3. Зростання команди 

Глобальна команда у 25 країнах світу — фундамент успіху Creatio. Компанія планує розширювати свою команду у всіх ключових напрямках (R&D, підтримка, маркетинг, продажі тощо), продовжуючи будувати теплі та довгострокові відносини зі своїми клієнтами й партнерами по всьому світу.

Источник материала
Поделиться сюжетом