30 июня, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Відповіді ChatGPT не гірше відповідей реальних студентів, ШІ вражає викладачів – дослідження
Відповіді ChatGPT не гірше відповідей реальних студентів, ШІ вражає викладачів – дослідження

Відповіді ChatGPT не гірше відповідей реальних студентів, ШІ вражає викладачів – дослідження

Під час дистанційного іспиту з психології в Університеті Редінга відповіді, згенеровані штучним інтелектом ChatGPT змогли обдурити викладачів. Деякі були оцінені краще, ніж середні відповіді реальних студентів.

Представники Університету Редінгу, Велика Британія, відправили штучний інтелект складати іспити та, за допомогою автоматично згенерованих відповідей, зуміли обдурити викладачів під час дистанційного іспиту. Пише УНН із посиланням на ВВС.

Деталі

Британські дослідники з Університету Редінга використовували бот ChatGPT - один із провідних додатків, що використовують штучний інтелект, - під час іспитів з психології для охочих здобути ступінь бакалавра в цьому ж університеті.

Зазначається, що у даному іспиті брали участь 33 фальшивих студенти; екзаменаторам про це було невідомо. Як виявилося, 94% надісланих відповідей ШІ були прийняті без проблем.

Ба більше, - викладачі виявили, що відповіді чат-бота GPT кращі за середню відповідь реального учня у 83% випадків. На думку дослідників, це свідчить про те, що додатки ШІ, такі як ChatGPT, ускладнюють дистанційне тестування навчальних закладів.

А це вже ставить під загрозу академічну доброчесність, тому результати дослідження оцінили як "надзвичайно тривожні".

Доцент Пітер Скарф і професор Етьєн Рош, які керували дослідженням, заявив наступне:

  • Отримані результати мають стати "тривожним сигналом" для викладачів усього світу;
  • Багато університетів відмовилися від традиційних іспитів, коли студентам доводиться писати роботи від руки, і тепер навчальним закладам потрібно замислитися над тим, як боротися зі "списуванням" за допомогою ШІ.

Необов'язково повертатися до екзаменаційних робіт, написаних від руки, але з урахуванням розвитку ШІ глобальному сектору освіти доведеться змінюватися

- вважає Скарф.

Источник материала
Поделиться сюжетом