Цього тижня компанія Google повідомила, що у першому кварталі 2024 року виявила 10 000 випадків тривалої операції інформаційного впливу з Китаю під назвою Dragonbridge.
Про це повідомляє Socialmediatoday
Dragonbridge є найбільш плідною операцією впливу в мережі: раніше компанія Google повідомляла, що виявила 50 000 випадків активності Dragonbridge на YouTube, Blogger та AdSense у 2022 році та ще 65 000 випадків — у 2023 році.
Група Dragonbridge створює профілі та рекламу, а також ділиться різноманітним низькоякісним контентом новин. Потім, серед цих непомітних оновлень, час від часу ініціатива публікує повідомлення про поточні події з наративами, що підтримують погляди Китаю.
Google повідомляє, що Dragonbridge націлився на низку подій цього року, зокрема — вибори на Тайвані та війну між Ізраїлем та ХАМАС. Він також працює над «поширенням оповідань, що наголошують на політичних розбіжностях у США».
Контент Dragonbridge насамперед орієнтований на тих, хто розмовляє китайською мовою, але він також переходить і на англомовні аудиторії.
Нагадаємо, на початку липня OpenAI заблокує доступ до ChatGPT у Китаї.
Фото: Shutterstock.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.