Що відомо про нововведення
IKEA розставлятиме спеціальні жовті будки у місцях, які віддаленні від гіпермаркету. Таким чином покупці зможуть ознайомитись з наявним асортиментом без виїзду у магазин.
Різниця між перегляданням каталогу IKEA вдома і через новий сервіс колосальна. Річ у тім, що зв'язок через будку дозволяє клієнту отримувати фаховий супровід від працівників компанії на усіх етапах. Тобто, аналогічно як і у фізичному магазині. Консультація може відбуватися у будь-якому зручному форматі:
- телефоном;
- у чаті;
- через Facebook Messenger.
Відомо, що перші консультаційні центри такого типу з'являться у Саншайн-Кост, в Ньюкаслі та Джилонгу (Австралія). Візуально ці "станції" нагадуватимуть телефонну будку.
Який вигляд матиме будка від IKEA/Фото від The Stable
Як працюватиме будка
Всередині будки розмішено спеціальний планшет. Це гаджет дозволяє людині швидко сконтактуватися з клієнтським центром IKEA, переглянути асортимент та обрати потрібні опції.
Таким чином, клієнт може не тільки отримати швидку консультацію, а і замовити певні послуги. Наприклад, забронювати особисту зустріч зі спеціалістом для проєктування кухні.