Китайські технологічні компанії пообіцяли боротися з ненавистю в Інтернеті
Китайські технологічні компанії пообіцяли боротися з ненавистю в Інтернеті

Китайські технологічні компанії пообіцяли боротися з ненавистю в Інтернеті

Китайські інтернет-компанії оголосили про придушення «екстремального націоналізму» в Інтернеті, зокрема антияпонських настроїв, після того, як китаянка отримала смертельне ножове поранення, захищаючи японську матір і дитину в Сучжоу.

Tencent і NetEase, дві найбільші фірми, заявили на вихідних, що вони будуть проводити розслідування та забороняти користувачів, які розпалюють ненависть.

У повідомленні від Tencent, який володіє додатком для обміну повідомленнями WeChat, говориться, що інцидент у провінції Цзянсу «привернув увагу громадськості» і що «деякі користувачі мережі підбурили протистояння між Китаєм і Японією [і] спровокували крайній націоналізм».

Минулого тижня безробітного чоловіка на прізвище Чжоу заарештували за те, що він поранив японську матір і дитину на автобусній зупинці біля японської школи в Сучжоу, місті на сході Китаю . Ху Юпін, китаянка, яка втрутилася в напад з ножем, померла від отриманих травм.

Ху хвалили за її героїзм і хоробрість під час вшанування в Інтернеті, а японський прапор було приспущено на посольстві Японії в Китаї, але в інших колах була крайня націоналістична реакція.

Weibo, схожа на Twitter платформа з 588 мільйонами активних користувачів щомісяця, заявила, що після нападу з ножем деякі користувачі «опублікували екстремальні зауваження, які підбурюють націоналістичні настрої, пропагують групову ненависть і навіть підбадьорюють злочинну поведінку в ім’я патріотизму».

Douyin, програма для коротких відео, схожа на TikTok, заявила, що розслідуватиме «екстремальну ксенофобію», яка з’явилася в певних акаунтах, включаючи припущення про шпигунів, пов’язаних із японськими школами в Китаї.

Націоналістичні настрої, які часто виражаються як ненависть до Японії , процвітають в останні роки в китайському Інтернеті, який ретельно контролюється, без втручання влади чи інтернет-компаній, які швидко піддають цензурі будь-який контент, який сприймається як критичний щодо офіційних наративів уряду.

Відео, які висміюють японські школи, мають особливу популярність, в одній сценці в Інтернеті показано, як китайські школярі борються з японськими педагогами-расистами.

Багато користувачів соціальних мереж встановили зв’язок між ксенофобією в Інтернеті та реальними нападами після поранення в Сучжоу. «Випадкові напади трапляються випадково, але ксенофобні відео в соціальних мережах, які розпалюють ненависть до звичайних людей і компаній, повинні бути взяті під контроль», — написав один користувач Weibo згідно з коментарями, зібраними американським новинним сайтом China Digital Times.

Weibo заявила, що видалила 759 фрагментів незаконного контенту, а Tencent заявила, що розглянула 836 публікацій, які, на її думку, порушували її правила. Обидві платформи заявили, що заблокували кілька облікових записів.

Деякі люди були незадоволені планами інтернет-компаній боротися з антияпонським контентом. Один коментатор NetEase звинуватив платформу в тому, що вона є «ворогом китайців».

Китайська влада заявила, що напад з ножем, який стався через два тижні після того, як четверо американських педагогів були поранені під час відвідування парку в північно-східній провінції Цзілінь, був поодиноким інцидентом.

Источник материала
Поделиться сюжетом