Google вимагатиме від замовників розкриття цифрово зміненого вмісту передвиборчої реклами
Google вимагатиме від замовників розкриття цифрово зміненого вмісту передвиборчої реклами

Google вимагатиме від замовників розкриття цифрово зміненого вмісту передвиборчої реклами

Гугл заявила, що зробить обов’язковим для рекламодавців оприлюднення передвиборчої реклами, яка використовує цифрово змінений вміст для зображення реальних або реалістично виглядаючих людей або подій, що є останнім кроком у боротьбі з дезінформацією про вибори. Оновлення вимог до розкриття інформації відповідно до політики щодо політичного контенту вимагає від маркетологів установити прапорець у розділі «змінений або синтетичний вміст» у налаштуваннях кампанії.

Швидке зростання генеративного штучного інтелекту, який може створювати текст, зображення та відео за лічені секунди у відповідь на підказки, викликало занепокоєння щодо його потенційного зловживання.
Зростання дипфейків, переконливо маніпульованого контенту, щоб спотворити когось, ще більше стирає межі між справжнім і фейковим.
Google повідомила, що створить інформацію про рекламу для каналів і шортів на мобільних телефонах і потокових відео на комп’ютерах і телебаченні. Для інших форматів від рекламодавців вимагатиметься надати користувачам помітне «розкриття інформації».
За словами Google, «прийнятна мова розкриття інформації» буде відрізнятися залежно від контексту реклами.
У квітні, під час загальних виборів в Індії, підроблені відео двох боллівудських акторів, які критикували прем’єр-міністра Нарендру Моді, стали вірусними в мережі. Обидва відео, згенеровані ШІ, просили людей проголосувати за опозиційну партію Конгрес.
Крім того, очолювана Семом Альтманом OpenAI у травні заявила, що зірвала п’ять прихованих операцій впливу, які мали на меті використовувати моделі штучного інтелекту для «оманливої ​​діяльності» в Інтернеті, щоб «спробувати маніпулювати громадською думкою або вплинути на політичні результати».
Источник материала
Поделиться сюжетом