Український стартап LetsData навчив ШІ виявляти інформаційні атаки швидше за команди аналітиків
Український стартап LetsData навчив ШІ виявляти інформаційні атаки швидше за команди аналітиків

Український стартап LetsData навчив ШІ виявляти інформаційні атаки швидше за команди аналітиків

Український стартап LetsData за допомогою ШІ виявляє та аналізує загрозливі інформаційні кампанії. Ця ніша доволі вільна на сьогодні, але має великі перспективи, дивлячись на те, з якою швидкістю з’являються нові можливості для створення переконливих фейків. 

Про LetsData

Стартап запустили у червні 2022 року Андрій Кусий та Ксенія Ілюк. Зараз команда складається з 15 співробітників. 

У LetsData наразі дев’ять клієнтів, здебільшого американські й британські консалтингові компанії, що працюють з урядами та великим бізнесом.

Джерело доходу — передплата вартістю від $2000 до десятків тисяч доларів на місяць, залежно від обсягу й складності завдань.

Від заснування стартап заробив $700 000 виторгу, понад 70% — протягом 2023‐го. 

Основний продукт LetsData — «радар», що моніторить ЗМІ й соцмережі, знаходить інформаційні кампанії, оцінює рівень загрози й надсилає попередження клієнтам, розповіли засновники стартапу в інтерв’ю Forbes.

Завдання продукту — вчасно виявити кампанію, прорахувати ймовірні наслідки та виграти клієнтові час на реакцію.

«Нашим клієнтам не треба тримати 15 аналітиків, які 24/7 сидять на дашбордах. Якщо щось несеться в медіаполі — ми попередимо», — пояснює Ілюк суть свого продукту.

LetsData бачить не лише фейкові новини, коментарі чи негативні публікації у ЗМІ та соцмережах, а й клони мобільних застосунків або підробні сторінки брендів у соцмережах. 

Засновники LetsData планують відійти від клієнтів із консалтингу і продавати рішення компаніям або урядовим організаціям безпосередньо. У пріоритеті галузі, де важлива репутація: фінанси, страхування, великі споживчі бренди.


Мета на найближчі два роки — дійти до $2,5 млн річного виторгу, каже Кусий. Глобальніша мета — зайняти у ніші захисту від інформаційних атак те саме місце, що посів Zoom у сфері відеодзвінків, амбітно підсумовує Ілюк.

Источник материала
Поделиться сюжетом