Tavr Media дослідив свою аудиторію у діджіталі і планує посилити її монетизацію
Tavr Media дослідив свою аудиторію у діджіталі і планує посилити її монетизацію

Tavr Media дослідив свою аудиторію у діджіталі і планує посилити її монетизацію

Радіогрупа розпочала співпрацю з компанією NexInsight.

Tavr Media дослідив свою аудиторію у діджіталі за допомогою технології компанії NexInsight і планує використовувати ці дані у продажах реклами. Про це «Детектор медіа» розказала Оксана Шавель, маркетинг-директорка радіохолдингуАудиторію digital ресурсів медійних проєктів досліджує компанія Kantar. Однак радіогрупа шукає інші інструментарії для взаємодії з рекламодавцями.

У радіогрупи Tavr Media є спеціальний веб-плеєр на окремому сайті, де зібрані усі радіостанції групи, що представлені в ефірі FM-мовлення, а також тематичні стріми. Увесь арсенал звукового різноманіття має доволі стабільну та широку аудиторію слухачів. За даними Google Analytics загальна місячна аудиторія сайтів радіостанцій Tavr Media становить 1,5 млн. осіб.

«Нам необхідно було зробити якісні звіти для наших рекламодавців з метою більш якісно монетизувати інвентар digital-майданчиків. Отже, ми почали співпрацю з NexInsight. Ми отримали доступ до власного кабінету на платформі NexInsight та встановили трекери на свої майданчики, щоб нам були доступні цінні інсайти про аудиторію. Ми обрали можливість подивитись аудиторії за демографічними зрізами, а також інтересами та купівельними намірами користувачів. Це data-маркетплейс та інсайт-трекер NexInsight, що працює з технометричними і аудиторними вимірюваннями в цифровому середовищі», - розказав комерційний директор радіогрупи  Володимир Педорич.

Компанія NexInsight працює в сегменті Martech, та створює нові технологічні продукти для технометричних вимірювань аудиторії. Дослідження з NexInsight проводилось у квітні 2024 року.  Цей інструмент дозволив радіогрупі у real-time  отриматизвіти з даними про аудиторію відповідно до Big Data Київстар.

Дослідження показало, що аудиторія діджитал-майданчики Tavr Media – це жінки та чоловіки віком 25-54 роки з високим рівнем доходу. «Кожен другий – власник автомобіля або планує його придбати. Це активна діджитальна аудиторія, що присутня у соцмережах та користується стрімінговими платформами. На сайті немає дітей та підлітків», - каже Володимир Педорич.

Результати дослідження, яке NexInsight запустили разом з Київстар, корелюють з даними дослідження Kantar.

За словами Володимира, Tavr Media у діджіталі працює над різними моделями монетизації: «На сайтах у нас банери, брендування, аудіо- та відео-прероли, а також спонсорські проєкти. У соцмережах - спонсорські проєкти, розіграші тощо. На Ютубі - прероли-врізки, спонсорство проєктів та всі інші відомі ринку інструменти (прояви спонсора у відео, в описі, посилання на партнера тощо). Навіть онлайн-станції ми монетизуємо через інстрім-рекламу».

Дані зі звіту NexInsight за квітень 2024:

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом