7 июля, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
"Не планує брати жінок, а запросив, бо так зверху сказали" — у столичному депо "Оболонь" скандал з набором жінок?
"Не планує брати жінок, а запросив, бо так зверху сказали" — у столичному депо "Оболонь" скандал з набором жінок?

"Не планує брати жінок, а запросив, бо так зверху сказали" — у столичному депо "Оболонь" скандал з набором жінок?

Робота для жінок-машиністок поїздів підземки виглядала досить привабливо. Під час стажування та навчання їм обіцяли стипендію 8000-8500 грн (насправді 7500), а коли візьмуть офіційна на посаду – 28 тис. грн (насправді 27 тис) . Перспектива зростання до машиніста ІІІ класу, коли на місяць платять 33 тис. грн. Підвищення кваліфікації можливе через рік. Вакансії для жінок відкрили після того, як частину співробітників мобілізували.

Проте вже є жінка, яка у своїй соцмережі розмістила повідомлення: «Я не працюю в метро». Це Ніно Назарова, яку запросили на співбесіду в метрополітен. Детальніше, що сталося, розповідає "Великий Київ", з посиланням на історію Ніно Назарової.

Важко, звичайно, оцінити, що це було – стрес-тест для кандидаток чи реальна незгода чоловіків-машиністів з нововведенням. Поки єдиною в країні машиністкою працює жінка в метро Харкова.

Раніше столична підземка призупинила приймання заявок на посаду машиністів та машиністок.

Источник материала
Поделиться сюжетом