Як на ЗАЗі зробили «Запорожець» із розсувним кузовом
Як на ЗАЗі зробили «Запорожець» із розсувним кузовом

Як на ЗАЗі зробили «Запорожець» із розсувним кузовом

Сьогодні мало хто знає, що у 1967 році у конструкторсько-експериментальному відділі Запорізького автозаводу почали створювати «Запорожець» із розсувним кузовом. Розробку доручили Петру Ковбасюку – начальнику кузовної ділянки цеху, якому допомагали кузовники Василь Кутарєв, Віктор Тригуб, Олексій Тютюнник, Євген Васильєв та ін., повідомляють Українські автомобілі на своїй сторінці у Фейсбуку.

Що ж то була за машина? Цей ЗАЗ-966 міг буквально розкладатися по частинах. Автомобіль стояв на спеціальному стенді, в основі якого були вбудовані електромотори. Після їх активації, боковини кузова, капот, кришка багажника та крила починали роз’їжджатися в сторони за спеціальними напрямними. Виявляється, цей «Запорожець» був збудований для виставок, щоб наочно показувати відвідувачам всі переваги нової моделі ЗАЗ-966.

Як на ЗАЗі зробили «Запорожець» із розсувним кузовом - Фото 1

Нагадаємо, що ЗАЗ-966 прийшов на зміну 965-й моделі в 1967 році і відрізнявся абсолютно новим, більш комфортабельним кузовом. Спочатку машина комплектувалася 30-сильним 887-кубовим двигуном – форсованим варіантом “повітряника” від попередника, а через рік отримала новий, 1,2-літровий силовий агрегат потужністю 40 к. с. Такий «Запорожець», прозваний у народі «мильниця», а також «вухатий», вироблявся до 1971 року, коли його змінив ЗАЗ-968.

Як на ЗАЗі зробили «Запорожець» із розсувним кузовом - Фото 2

Источник материала
loader
loader