У The Witcher 3 повернули механіку, яку розробники ховали від нас 10 років
У The Witcher 3 повернули механіку, яку розробники ховали від нас 10 років

У The Witcher 3 повернули механіку, яку розробники ховали від нас 10 років

Нова стара механіка

Модер відновив перегони на човнах, які CD Projekt чомусь вирізала з гри. Мод, який вже можна знайти на NexusMods так і називається: "Перегони на човнах".

Як зазначає автор модифікації VG247, він використав REDkit – інструмент для модифікацій, призначений для створення власних квестів, предметів, анімацій та цілих сюжетів з нуля. В описі мода сказано, що перегони на човнах були "заплановані під час розробки, але вирізані з фінальної версії". Тепер ви можете побачити, як це повинно було виглядати в грі. 26-хвилинне відео перегонів створив сам модер.

Перегони на човнах: відео

З виходом REDkit у файлах гри було знайдено 100% сценарію перегонів на човнах, що дозволило розпочати процес відновлення. Були знайдені лише текстові та аудіофайли, решта була створена з нуля на основі написаного CDPR та ретельного вивчення файлів,
– додається в описі мода.

Неймовірно, що команда модераторів змогла створити все це з одних лише текстових та аудіофайлів, додавши власну графіку та оточення.

Завдяки цьому моду в The Witcher 3 з'явилися чотири сценарії перегонів на човнах, які відбуваються в Оксенфурті, Новіградській гавані, Каер-Трольде та Фарерських островах і навколо них. Ці маршрути є заздалегідь заскриптованими, але команда розробників планує в майбутньому додати рандомізовані маршрути для цих чотирьох локацій, а також зробити перегони повторюваними і додати інші мови звукового супроводу, окрім англійської.

Це велике завдання, особливо для додавання нових голосових реплік іншими мовами. Субтитри для мода доступні 17 мовами, але чи є серед них Українська, поки невідомо. Команді модоробів довелося збирати їх з текстових файлів, що залишилися від етапу розробки CD Projekt, багато з яких могли бути незавершеними.

Теги по теме
Новости
Источник материала
loader
loader