Українську дизайнерку Мері Фуртас у соцмережах засудили за колаборацію з PepsiCo
Срачі й зашквари ми вам зазвичай носимо з ікса (твітеру) та фейсбуку. Аж тут нарешті і гламурний інстаграм приніс новини.
«Pepsi Україна» запостили в своєму акаунті відеоролик — спільний проєкт із Мері Фуртас, дизайнеркою і засновницею бренду «Cultnaked».
Після чого Фуртас негайно отримала шквал негативних коментарів. А смм-ник Pepsi — звинувачення в тому, що видаляє критику.
У вересні минулого року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло PepsiCo до переліку міжнародних спонсорів війни. PepsiCo за підсумками 2022 року сплатила до російського бюджету податки більш ніж на 115 мільйонів доларів. Також у пресі була інформація, що в харчових пайках російських солдатів були чипси Lay's. А їх теж виробляє PepsiCo.
Взимку ж спалахнув новий скандал довкола PepsiCo, коли компанія шукала нового рекламного та піар-агентства в Україні. До ЗМІ потрапив бриф, за яким бренд позиціонують у медіа та в соцмережах. Він містив такі обмеження:
«НІ: згадування війни, бойових дій, агресії, військовослужбовців (з боку бренду), Збройних сил України. НІ: підтримка України та армії. НІ: негативна конотація, що створює відчуття "небезпеки"».
Реакція на колаборацію українського бренду «Cultnaked» зі скандальною компанією була не просто передбачувана, вона з'явилася ще до самого відеоролика.
За тиждень до публікації на сторінці Cultnaked з'явився анонс:
На нього одразу відреагували коментатори.
Але ніяк не відреагували ані Мері, ані Pepsi.
«Cultnaked» — це бренд одягу для вечірок, який приносить його засновниці Мері Фуртас, за даними «Vogue Business», близько 2 млн доларів. Одяг «Cultnaked» носить Аріана Ґранде, Кайлі і Кендалл Дженнер.