Як повідомляє кореспондент Укрінформу в Гаазі, нідерландська авіакомпанія KLM заклика мандрівників не приїжджати в аеропорт Схіпгол, якщо їхній рейс сильно затримується, та слідкувати за актуальною інформацією про свій рейс на вебсайті KLM.com або в додатку KLM.
У KLM також наголосили, що наполегливо працюють над відновленням роботи.
Представник аеропорту Схіпгол повідомив, що сьогодні напружений день, понад 200 000 мандрівників. Кілька рейсів скасовано, але хороша новина полягає в тому, що все-таки більшість рейсів виконуються, хоча й із затримками.
Аеропорт радить мандрівникам, чиї рейси не скасовано та немає сильної затримки, прибувати у звичайному режимі, але враховувати, що реєстрація триватиме довше, ніж зазвичай.
Також в аеропорту Схіпгол, який є найбільшим у країні та четвертим за величиною в Європі, заявили, що збій вплинув на прильоти та вильоти, ведеться оцінка масштабів наслідків.
Крім того, глобальний технічний збій також призвів до проблем у роботі найбільшого у Європі порту Роттердама.
На території порту працює близько 3 тисяч компаній, включаючи ті, що займаються розвантаженням та навантаженням контейнерів.
Також щонайменше дві лікарні в Нідерландах були змушені скасувати операції через глобальний комп'ютерний збій.
Як повідомляв Укрінформ, кілька австралійських установ, включно із великими банками, медіа та авіакомпаніями, у п’ятницю повідомили про збій. З цієї ж причини була порушена робота летовищ в США, Туреччині та Німеччині.
Принаймні частина проблем через збій пов’язана з програмним забезпеченням кібербезпеки CrowdStrike Holdings Inc.
У результаті акції CrowdStrike Holdings Inc різко впали на біржі.