Столичні мости Києва, які страждають від “втоми” конструкцій і зсувів, стали черговим прикладом системних проблем у міському управлінні. Гниючі та розвалюючіся металеві огорожі Північного мосту є лише одним із численних прикладів незадовільного стану ключових транспортних артерій столиці.
У КМДА зазначили, що відповідні інстанції здійснюють регулярний моніторинг стану мостів. Однак систематично з’являються в соціальних мережах фотографії, які свідчать про те, що кошти платників податків зникають у невідомому напрямку.
Незважаючи на мільйони гривень, що виділяються щорічно на ремонт і утримання мостів, кияни продовжують ризикувати своїм життям, пересуваючись аварійними конструкціями. Київська міська державна адміністрація запевняє, що КП “Київавтодормост” проводить масштабні ремонтні роботи. Зокрема, йдеться про Південний і Північний мости, шляхопровід Каховського №2 та естакадний з’їзд з Дніпровського спуску.
“В рамках проведення робіт з поточного (середнього) ремонту власними силами КП “Київавтодорміст” у період з 2018 по 2022 роки виведені з непрацездатного та обмежено працездатного станів 11 споруд. У рамках проведення робіт з капітального ремонту (реконструкції) — виведені з непрацездатного та обмежено працездатного станів 16 мостових споруд”, — йдеться у повідомленні.
Однак нові проблеми з’являються швидше, ніж вирішуються старі. Це змушує вимагати більшої прозорості у роботі міської влади та привертає увагу громадськості до контролю за використанням міських ресурсів.
Стан столичних мостів потребує негайних і системних заходів з боку міської адміністрації. Прозорість у витраті бюджетних коштів, ефективний моніторинг і своєчасний ремонт — це не тільки обов’язок перед платниками податків, але й питання безпеки для всіх мешканців столиці. Відповідальність за стан мостів лежить на міській владі, і вона повинна забезпечити належний рівень безпеки та надійності цих ключових транспортних артерій.