Як повідомляє Укрінформ із посиланням на AD, кому саме будуть висунуті вимоги, не повідомляється.
«Air France-KLM зазнала збитків у розмірі близько 10 мільйонів євро через глобальний комп'ютерний збій минулого тижня», - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що в результаті глобального комп'ютерного збою KLM довелося скасувати 75 рейсів в аеропорту Схіпгол, переважно на європейських напрямках.
«Air France-KLM все ще складає перелік фактичної шкоди. Групі Air France-KLM частково довелося зіткнутися із втратою доходу через те, що люди не могли відлетіти. Мандрівників також довелося розміщувати у готелях та бронювати новий переліт», - йдеться у повідомленні.
Генеральна директорка KLM Мар'ян Рінтель каже, що збій особливо розчарував людей, які прямували у відпустку.
«В останні місяці ми зосередилися на стабільній роботі та зробили все можливе, щоб все було вчасно. Дуже прикро, що ми зіткнулися із цими проблемами у п'ятницю», - сказала вона.
За її словами, у п'ятницю, 19 липня, KLM швидко знову взяв ситуацію під контроль в аеропорту Схіпгол.
«Ми змогли виконати більшу частину ремонтних робіт, тому того ж дня ми знову змогли працювати. На щастя, вже у суботу всі знову могли вирушити у відпустку», - каже Рінтель.
Як повідомляв Укрінформ, у Нідерландах глобальний технічний збій у роботіопераційної системи Windows спричинив проблеми в роботі аеропорту Ейндговена та Схіпгол.
Фото ілюстративне: Air France-KLM