Lviv Croissants вийшли на американський ринок
Lviv Croissants вийшли на американський ринок

Lviv Croissants вийшли на американський ринок

Українська мережа ресторанів Lviv Croissants вийшла на ринок США. Перший партнерський заклад відкрився в Атланті, штат Джорджія.

США стали третьою країною, на ринок якої вийшли Lviv Croissants. Окрім України, мережа також представлена в Польщі та Словаччині. Американський заклад відкрився у місті Розвелл поблизу Атланти. На вибір локації вплинув потенціал штату Джорджія: тут динамічний і при цьому не перенасичений гастроринок. Перший заклад компанія Fast Food Franchising Group USA inc. відкрила разом з локальним партнером Бреттом Ларрабі, який є експатом з України.

Бретт Ларрабі – партнер і СЕО Fast Food Franchising group USA. Він відкрив для себе Lviv Croissants під час розвитку американських брендів QSR (закладів швидкого харчування) у Східній Європі. Він був зачарований привабливістю української мережі для широкого споживача, високою якістю продуктів та інтеграцією локальних закладів у своїх спільнотах, чого зараз бракує кафе та пекарням у США. Співвласник Lviv Croissants Андрій Галицький познайомився з Бреттом ще у 2018 році на виставці з франчайзингу в Нью-Йорку (International Franchise Expo), і з того часу вони спілкувалися та розглядали перспективу виведення бренду на американський ринок.

"Майже два роки тому ми обрали для себе шлях міжнародної експансії, і не помилилися, – говорить засновник Lviv Croissants Андрій Галицький. – Вихід на американський ринок був довготривалим і непростим, тому що він кардинально відрізняється від європейського. Але ми точно не збираємося зупинятися і вже ведемо перемовини з потенційними франчайзі".

Розробкою меню, підбором обладнання, логістикою, впровадженням маркетингових та IT-рішень займався центральний офіс. Головною ціллю було створити базу для подальшого розвитку франчайзингової мережі в США.

Основою меню американських Lviv Croissants, як і в Україні, є свіжоспечені круасани, приготовані з-під ножа. Їх будуть виготовляти в Атланті: для цього спеціально було запущено виробництво, яке в майбутньому зможе забезпечувати до 20 ресторанів мережі в Північній Америці. Процес тестування інгредієнтів і налагодження всіх процесів був досить тривалим, адже важливо було відтворили ідентичний продукт у США і при цьому врахувати смаки місцевих споживачів. Зрештою, у меню з’явились круасани з унікальними начинками, як-от авокадо, бекон, арахісова паста, а також салати, супи й розширена лінійка холодних напоїв.

Підбором персоналу займався центральний офіс спільно з американською HR-компанією, а навчання проводили тренери з України. Значна частина відгуків на вакансії була від українців, які живуть в Атланті.

"Для нас важливо просувати саме український продукт і український бренд, – ділиться Андрій Галицький. – Попереду багато роботи з удосконалення й оптимізації всіх процесів, але ми до неї готові. Наша мета – розвиток успішної франчайзингової мережі в США, і я радий, що ми зробили цей перший і такий важливий для нас крок в Атланті".

Наявність перспектив розвитку із досвідченими партнерами та надійна база в Атланті стали остаточними факторами для прийняття рішення. А талановита команда з понад 100 співробітників на двох континентах забезпечила операційну реалізацію такого масштабного та складного проєкту.

Довідка

Lviv Croissants – міжнародна франчайзингова мережа ресторанів, яка спеціалізується на виготовленні свіжоспечених круасанів із ситними та солодкими начинками. Завдяки Lviv Croissants українці розширили свій гастрономічний світогляд і переконалися, що круасан може бути не лише випічкою до сніданку, а й повноцінною стравою зі свіжими овочами, м’ясом/рибою та соусом.

Бренд вийшов на європейський ринок у вересні 2022 року. Перший заклад відкрився у польському місті Згожелець. Наразі в мережі 177 закладів по всій Україні, 11 у Польщі, 1 у Словаччині та 1 у США.

За результатами 2023 року, Lviv Croissants – №1 у рейтингу Forbes за кількістю ресторанів в Україні.

Источник материала
loader
loader