Hyundai визнаний одним із «найінноваційніших брендів»
Hyundai визнаний одним із «найінноваційніших брендів»

Hyundai визнаний одним із «найінноваційніших брендів»

Німецький “Центр автомобільного менеджменту” (Center of Automotive Management, САМ), незалежний автомобільний науково-дослідний інститут, назвав Hyundai Motor «найінноваційнішим брендом» у категорії “Автономного водіння та удосконалених систем допомоги водієві” і другим «найінноваційнішим брендом» у загальній категорії премії Automotive Innovations 2023/2024.

Цей рейтинг було визначено шляхом ретельної оцінки приблизно 1000 інновацій від виробників комплектного обладнання (OEM) у різних категоріях, зосереджуючись на таких факторах, як оригінальність, повноцінність і переваги для клієнтів.

За останні роки Hyundai зазнав значної трансформації, вийшовши за межі автомобільного виробництва в лідери в області інтелектуальних мобільних рішень і передових технологій. Компанія інвестувала значні кошти в дослідження та розробки для створення інноваційних рішень, які передбачають майбутнє мобільності за межами традиційного транспорту.

У 2023 році Hyundai Motor Europe оголосила про створення нового підрозділу: Hyundai Connected Mobility (HCM). Цей підрозділ спрямований на покращення взаємодії з користувачем та на створення більш безпечного, інтелектуальнішого та легшого у підключенні способу пересування.

Hyundai визнаний одним із «найінноваційніших брендів» - Фото 1

«Ми дуже пишаємося нашим визнанням від Центру автомобільного менеджменту як «найінноваційнішого бренду» у галузі автономного водіння та ADAS, — сказав Маркус Велц, генеральний директор Hyundai Connected Mobility, — ця нагорода підтверджує наше прагнення до трансформації мобільності та переосмислення досвіду водіння завдяки створенню підключених екосистем, які ставлять потреби клієнтів на перший план».

Використовуючи концепцію програмно орієнтованих транспортних засобів (software-defined vehicles, SDV), HCM прагне створювати персоналізовані функції з додатковою цінністю за допомогою цифрових і підключених автомобільних технологій. Наприклад, Bluelink пропонує набір функцій підключення, покращуючи враження від водіння за допомогою даних у реальному часі, віддаленого доступу та різноманітних функцій автомобіля. Інші цифрові сервіси, включно з оновленням “по повітрю” (OTA), функціями на замовлення і додатками Vehicle-to-Everything (V2X), також відіграють важливу роль у взаємодії з клієнтами. Ці комплексні підключення та інформаційно-розважальні рішення були ключовими факторами в рейтингу інновацій CAM.

Крім того, підписка MOCEAN під HCM надає гнучкий доступ до автомобіля через цифрову платформу, дозволяючи користувачам тестувати модельний ряд Hyundai без довгострокових зобов’язань власності. Пропонуючи зручність і гнучкість, ця послуга доступна для ширшої аудиторії.

HCM використовує весь спектр глобальної екосистеми Hyundai. Поєднаний з підрозділами Hyundai по всьому світу, HCM вдосконалюється завдяки довірі від клієнтів та їхнім відгукам. Завдяки цій синергії HCM прагне покращити клієнтський досвід, надаючи рішення, які відповідають потребам клієнтів.

Источник материала
loader
loader