OpenAI уклав угоду про використання контенту The New Yorker, Vogue, Vanity Fair
OpenAI уклав угоду про використання контенту The New Yorker, Vogue, Vanity Fair

OpenAI уклав угоду про використання контенту The New Yorker, Vogue, Vanity Fair

Компанія OpenAI уклала багаторічну угоду з видавництвом Condé Nast, яка дозволить стартапу використовувати контент таких медіабрендів, як The New Yorker, Vogue, GQ, Vanity Fair і Bon Appétit.

Про це повідомляє ВВС, передає Укрінформ.

Згідно з угодою, OpenAI отримає дозвіл на відображення контенту медіавласності Condé Nast у своїх продуктах на основі ШІ, включаючи ChatGPT і його прототип SearchGPT.

OpenAI під керівництвом Сема Альтмана та Condé Nast не розголошують умови угоди.

«Ми прагнемо співпрацювати з Condé Nast та іншими видавцями, аби гарантувати, що ШІ, який відіграє все більшу роль у пошуку та поширенні новин, зберігає точність, цілісність і повагу до якісної публікації», - сказав головний операційний директор OpenAI Бред Лайткап.

У своєму зверненні до співробітників генеральний директор Condé Nast Роджер Лінч зазначив, що важливо використовувати нові технології та захищати інтелектуальну власність у той час, коли технологічні компанії підривають здатність медіакомпаній монетизувати контент.

Як повідомляв Укрінформ, у травні OpenAI підписала угоду, яка надасть їй доступ до контенту найбільших новинних видань, що належать медіахолдингу News Corp. Це, зокрема, The Wall Street Journal, MarketWatch, Times та інші.

Фото: GETTY IMAGES

Теги по теме
СМИ
Источник материала
loader
loader